I qui hi ha al darrera de la imatge gràfica de la Jornada Èxit 24?
Cada any, l'alumnat del CFGS de Gràfica Publicitària és l'encarregat de dissenyar la campanya gràfica de la Jornada Èxit. Es tracta d'un acte híbrid que serveix per celebrar el final de curs, reconèixer la graduació de l'alumnat del curs passat i per agrair a l’entorn empresarial amb què col·labora l’ EADTarragona.
I aquest any la proposta seleccionada entre totes les que es van presentar dins l'assignatura de Projectes, és la de la Júlia Barrachina, Guiomar Borrellas i Marina Widmer. Tutoritzades pels professors Sergi Grau i Tin Fonts.
El concepte del qual es parteix és el llançament d'un coet-petard, utilitzat com a representació de la transformació personal que fa l’alumnat a l’EADTarragona durant els seus estudis, amb tres estadis diferenciats:
- l'arribada a l'escola, representat amb un cercle de posicionament
- el camí singular que emprèn cada alumne, representat gràficament per tres traçats verticals diferents
- i, finalment, la representació de la graduació amb un esclat en forma d'estel.
Els objectius que buscaven les alumnes amb la seva proposta era una representació gràfica festiva, visualment cridanera, enèrgica, dinàmica i vibrant. Per aconseguir-ho s'han fet servir uns elements gràfics molt sintètics gràficament i una gamma de colors que evoquen força i vitalitat.
Enhorabona, ens encanta!