Pasar al contenido principal

Lliurament dels premis Valira als millors projectes integrats de Gràfica Publicitària

20 Diciembre 2016
Lliurament dels premis Valira als millors projectes integrats de Gràfica Publicitària
El divendres 16 al matí el director general de Valira, Eric Didier, va fer el lliurament dels premis als projectes dels alumnes Pilar Borrellas, Arnau Matas i Marina Valero

Aquest acte culminava la col·laboració entre l'empresa amb seu a Reus i el departament de gràfica publicitària, consistent en la realització dels projectes al voltant dels productes de Valira, amb propostes lliures on cada alumne aportava una visió creativa d'algun aspecte dels productes o iniciatives de l’empresa.Els alumnes guardonats han estat Marina Valero pel seu projecte “Espai Valira” on proposa un espai-botiga per mostrar i provar els productes de l’empresa, Pilar Borrellas amb el projecte “Every one’s” amb una línia de productes i recursos especials per cuinar aliments per a persones amb al·lèrgies alimentàries i Arnau Matas que proposava una fundació social de Valira amb el nom de “Punt de Sal”.Els premis han consistit en una dotació econòmica de 750 euros a cadascun dels projectes guanyadors i que va lliurar el director general de Valira, Eric Didier, el passat divendres 16 de desembre en un acte que va comptar amb la presència del professorat de Projecte Integrat, del director de l’Escola Daniel Uzquiano, d’una delegació de l’empresa Valira, dels alumnes dels estudis de gràfica publicitària, i, evidentment, dels tres alumnes guanyadors que van explicar i mostrar els seus projectes a tots els assistents. En el seu parlament, Eric Didier, va destacar la bona sintonia entre l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Tarragona amb Valira, i com després de la col·laboració, ell creia que la creativitat dels alumnes havia millorat alguns dels aspectes de Valira. Daniel Uzquiano, director de l’escola, va agrair la confiança de Valira i del seu director general, i sobretot per la seva mirada oberta a les propostes dels alumnes sense imposar en cap moment punts de vista o premisses que poguessin limitar la creativitat dels alumnes.