Vés al contingut

Taller de Publicitat amb el realitzador Carles Lázaro

27 febrer 2017
Taller de Publicitat amb el realitzador Carles Lázaro
Els estudiants de Gràfica Publicitària de l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació de Tarragona confronten les seves idees amb el món professional

El realitzador publicitari Carles Lázaro ha estat a l’Escola d’Art i Disseny de Tarragona per a donar la seva perspectiva com a professional en actiu al món de la publicitat i aportar la seva exepriència durant el taller d’espots televisius dels estudiants de 2n curs del Cicle Formatiu de Gràfica Publicitària. En aquesta primera trobada, Carles Lázaro ha començat mostrat alguns dels seus treballs publicitaris més recents, com ara la campanya de l’àvia motorista per a l’empresa catalana de menjars preparats “Nostrum Go”, així com d’altres campanyes per a les marques Skoda, Fundació Once i campanyes no comercials per a protectores d’animals. Ha insistit en la importància de partir de bons referents cinematogràfics, i també que cal experiència i sensibilitat per dirigir els actors i extraure tot el seu potencial comunicatiu, que han de poder arribar a l’espectador en uns plans de pocs segons.En una segona part del taller, els estudiants de l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació de Tarragona, han mostrat a aquest professional de la publicitat els story-boards o guions tècnics dels espots sobre telefonia mòbil que tenen pensat filmar al llarg de les properes setmanes. La filmació es fa en parelles de dos alumnes i el treball està programat i avaluat pels professors Sílvia Iturria (Llenguatge Audiovisual) i Francesc Perramon (Teoria de la Publicitat i el Màrqueting).Aquest taller tindrà continuïtat al mes de març de 2017, quan Carles Lázaro visitarà de nou l’Escola d’Art i Disseny de Diputació de Tarragona per visualitzar els espots ja finalitzats pels estudiants i poder valorar la seva feina un cop finalitzada.Carles Lázaro té una llarga trajectòria en el món de la publicitat, on ha estat un dels principals realitzadors de la productora audiovisual Oxígeno. Actualment és membre fundador de la productora “Brother in law”, des d’on està treballant en campanyes per al mercat espanyol, francès i llatinoamericà. Els alumnes, doncs, han pogut rebre opinions i consells professionals de primera mà per a cada un dels seus projectes. Ha estat un debat enriquidor i ben singular, ja que molts dels assistents anàven disfressats en motiu de la vigília de Carnestoltes.