La Diputació

Secretaria

Missió i funcions

L’Àrea de Secretaria actua com a fedatària pública i ofereix assistència jurídica tant als òrgans de govern com als departaments tècnics de la corporació. També assessora, representa i defensa la Diputació als tribunals de justícia.

S'encarrega de la recepció i el registre de la documentació rebuda. A Patrimoni es gestiona l'inventari de béns, i a l'Arxiu es reben, es classifiquen i es custodien els fons documentals de la Diputació.

 
Palau de la Diputació de Tarragona
Passeig de Sant Antoni, 100. 43003 -Tarragona
Tel.: 977 296 603

 

Organització de l'Àrea

Organigrama

DIP80
Josep Maria Sabaté Vidal
SECRETARI GENERAL
ÀREA DE SECRETARIA
  • SECRETARIA GENERAL

    La unitat de Secretaria General dona fe pública i assistència als òrgans de govern, assessorament jurídic i coordinació administrativa de la resta d'àrees i unitats.

    • PROTECCIÓ DE DADES I ACCÉS A LA INFORMACIÓ PÚBLICA
    • Javier Cruz Torres
      RESPONSABLE D'UNITAT DE PROTECCIÓ DE DADES I ACCÉS A LA INFORMACIÓ PÚBLICA
      PROTECCIÓ DE DADES I ACCÉS A LA INFORMACIÓ PÚBLICA
    • TRANSFORMACIÓ DIGITAL I COORDINACIÓ ADMINISTRATIVA
      • REGISTRE GENERAL
      • ARXIU
      • Sergi Borrallo Llauradó
        TÈCNIC/A SUPERIOR
        ARXIU
    • Maite Velayos Esplugas
      CAP DE SERVEI DE TRANSFORMACIÓ DIGITAL I COORDINACIÓ ADMINISTRATIVA
      TRANSFORMACIÓ DIGITAL I COORDINACIÓ ADMINISTRATIVA
    • ASSISTÈNCIA ALS ÒRGANS DE GOVERN I ASSESSORAMENT LEGAL
  • PATRIMONI

    La Unitat de Patrimoni gestiona l’inventari de béns de la Diputació.

  • Anna Magnet Planas
    CAP DE SERVEIS JURÍDICS AMB FUNCIONS DE CAP DE SERVEI DE PATRIMONI
    PATRIMONI
  • SERVEIS JURÍDICS

    La Unitat de Serveis Jurídics ofereix assessorament jurídic, defensa i representa a la corporació i el personal davant dels tribunals de justícia. A més, a través del Servei d’Atenció al Municipi, estén als ajuntaments l’assessorament, la defensa i la representació davant la Justícia.

  • Anna Magnet Planas
    CAP DE SERVEI DELS SERVEIS JURÍDICS
    SERVEIS JURÍDICS

En destaquem

Documentació de l'àrea

Sol·licitud genèrica

El tràmit "Sol·licitud genèrica” és el tràmit que permet presentar una instància genèrica o l’aportació de documentació a la Diputació de Tarragona, per a tots aquells supòsits en què no existeixi un tràmit específic per a la gestió que els interessats vulguin realitzar. 

Fés el tràmit des de la Seu Electrònica