La Diputació

Secretaria

Missió i funcions

L’Àrea de Secretaria actua com a fedatària pública i ofereix assistència jurídica tant als òrgans de govern com als departaments tècnics de la corporació. També assessora, representa i defensa la Diputació als tribunals de justícia.

S'encarrega de la recepció i el registre de la documentació rebuda. A Patrimoni es gestiona l'inventari de béns, i a l'Arxiu es reben, es classifiquen i es custodien els fons documentals de la Diputació.

 
Palau de la Diputació de Tarragona
Passeig de Sant Antoni, 100. 43003 -Tarragona
Tel.: 977 296 603

 

Organització de l'Àrea

En destaquem

Documentació de l'àrea

Sol·licitud genèrica

El tràmit "Sol·licitud genèrica” és el tràmit que permet presentar una instància genèrica o l’aportació de documentació a la Diputació de Tarragona, per a tots aquells supòsits en què no existeixi un tràmit específic per a la gestió que els interessats vulguin realitzar. 

Fés el tràmit des de la Seu Electrònica