Missió i funcions
Des del Patronat de Turisme de la Diputació donem suport a la comercialització de les dues marques, Costa Daurada i Terres de l'Ebre, amb l’objectiu de contribuir a l’estructuració i la qualificació de l’oferta turística, a més d’afavorir el desenvolupament del sector en col·laboració amb els agents públics i privats del territori.
Les actuacions del Patronat de Turisme es caracteritzen per ser dutes a terme mitjançant els següents valors: cooperació, comunicació, efectivitat/adaptació, equilibri, identificació, innovació, participació, proximitat , sostenibilitat i ètica.
Les línies estratègiques que s'estableixen per a les dues marques turístiques que gestiona el Patronat persegueixen els següents objectius:
Costa Daurada
• Incrementar el coneixement de la marca.
• Potenciar nous productes i consolidar els mercats estratègics.
• Evolucionar en l'aplicació d'eines i instruments al servei de la difusió de la marca.
• Interpretar adequadament el valor estratègic de les infraestructures que faciliten l'accessibilitat a la destinació.
Terres de l'Ebre
• Incrementar el coneixement de la marca.
• Afavorir la internacionalització de la comercialització.
• Potenciar nous productes i consolidar els mercats estratègics.
• Evolucionar en l'aplicació d'eines i instruments al servei de la difusió de la marca.
Organització de l'Organisme Autònom
Turisme
En destaquem
Documentació de l'Àrea
Dades sobre conjuntura i demanda turística corresponents a les marques Costa Daurada i Terres de l'Ebre
- Xifres sobre l'activitat turística a Costa Daurada i Terres de l'Ebre
- Informació històrica 2001-2011
- Butlletins de difusió de coneixement en matèria de turisme editats pel Consorci per a la Millora de la Competitivitat del Turisme
- Eines tecnològiques implementades des del Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci
- Dades relatives als allotjaments turístics [PDF]
Transparència
Tota la informació de transparència del Patronat de Turisme, com a organisme autònom de la Diputació de Tarragona, consta en el portal de transparència de la Diputació de Tarragona. La informació singularitzada del Patronat de Turisme està identificada en la nomenclatura dels ítems o dels arxius que la contenen.