Missió i funcions
La missió de la Coordinació General és la d'impulsar i coordinar l’activitat executiva dels diversos àmbits tècnics de la Diputació de Tarragona, supervisant la consecució dels resultats esperats i vetllant per la coordinació i coherència de la gestió global, d’acord amb les directrius de la direcció política i la normativa vigent.
Les funcions encomanades són:
- Dirigir la comissió de coordinació.
- Impulsar i coordinar l’activitat executiva dels diversos àmbits tècnics de la Diputació de Tarragona, supervisant la consecució dels resultats esperats i vetllant per la coordinació i coherència de la gestió global, d’acord amb les directrius de la direcció política i la normativa vigent.
- Dissenyar la proposta del Pla Anual d’objectius d’acord amb el Pla estratègic corporatiu, realitzant el seu seguiment i avaluació tècnica.
- Impulsar, coordinar i dirigir els projectes transversals i formular les propostes que consideri adients, per tal d’acomplir el Pla estratègic i pla anual d’objectius.
- Convocar i dirigir les reunions de coordinació amb els màxims responsables de les Àrees de primer nivell i Organismes Autònoms.
- Definir i desplegar el sistema de gestió corporatiu.
- Coordinar i avaluar l’activitat de les Àrees i Organismes Autònoms per tal d’assolir els objectius corporatius i introduir les millores necessàries per aconseguir un ús racional i òptim dels recursos de la Corporació.
- Donar suport a la direcció política en el compliment de les seves funcions i rendint comptes del desenvolupament de la gestió corporativa.
- Assessorar i fer propostes als òrgans de govern en assumptes de la seva competència.
- Impulsar i coordinar l’elaboració de la memòria anual com a eina de rendició de comptes de la gestió corporativa.
- Planificar, dirigir i avaluar la implementació de l’administració electrònica en la gestió corporativa.
Organització
En destaquem
Documentació
Pla de Mandat
L'horitzó estratègic que ha de seguir la Diputació de Tarragona durant els anys vinents.