- Estat
- Tipus d'actuació Assistència als municipis
Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport tècnic de la Diputació de Tarragona en la redacció de qualsevol dels documents següents:
1. Informes tècnics sobre edificacions
2. Informes instal·lacions i compliment normativa activitats
3. Informes de devolució de garantia
4. Valoracions de béns immobles
5. Assistència a meses de contractació
6. Certificacions energètiques
Serà necessari que els edificis, equipaments o solars objecte de l'assistència siguin de titularitat de l'ens local o cedits a aquest per un termini mínim de 40 anys, excepte en aquells casos on la finalitat de l'assistència sigui l'obtenció d'informació prèvia a una compra o expropiació.
Els informes de devolució de garantia es redactaran únicament si la direcció facultativa de les obres ha estat duta a terme per la Unitat d’Assistència Tècnica-Arquitectura Municipal.
Les valoracions de béns immobles es faran únicament quan es tracti de béns afectats per expropiacions aïllades i que no estiguin incloses en polígons de planejament.
No es realitzaran informes de supervisió de projectes.
Per poder realitzar els certificats d’eficiència energètica l’ajuntament haurà de facilitar els plànols de l’estat actual de l’edifici, preferentment en format digital.
Ens locals de les comarques del Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i el Baix Penedès següents:
Ajuntaments de població inferior a 10.000 habitants Entitats Municipals Descentralitzades de població inferior a 10.000 habitants Mancomunitats de Municipis de població inferior a 10.000 habitants Consells ComarcalsSubjecte a preu públic segons l'ordenança reguladora dels preus públics de la Diputació de Tarragona, vigent.
La Quantia del preu públic serà la que resulti de la suma del cost intern + cost extern:
1. Cost intern: per hora del servei prestat. S’estableix en funció del tipus de personal que intervingui, amb l’escala següent:
Grup A, subgrup A1.................46,60 euros
Grup A, subgrup A2.................38,75 euros
Secretari-Interventor................43,20 euros
Grup C, subgrup C1.................27,35 euros
Grup C, subgrup C2.................20,00 euros
Grup AP....................................17,85 euros
2. Cost extern (cost real del servei facturat pels adjudicataris, IVA exclòs).
Al preu públic s’aplicaran els coeficients / percentatges de reducció previstos a les Normes reguladores dels preus públics de la Diputació de Tarragona.
L’import mínim per la liquidació de preu públic, un cop aplicats els coeficients anteriors, es fixa en 60,00 euros (IVA exclòs)
A la quantia resultant del preu públic, una vegada aplicats els coeficients/percentatges de reducció anteriors, s’hi ha de repercutir l’impost sobre el valor afegit (IVA), d’acord amb la normativa vigent.
-
Sol·licitud Assistència Municipal
Assistència tècnica en informes tècnics i treballs qualificats (Arquitectura)
A partir del 09/06/2015Informació
El tràmit "Sol·licitud Assistència Municipal" és el tràmit de sol·licitud d’assistència jurídica, econòmica i tècnica al Servei d’Assistència Municipal, d’acord amb el catàleg de serveis vigent
Documentació relacionada