- Estat
- Tipus d'actuació Assistència als municipis
Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport del personal secretari interventor de l'Àrea de Concertació i Assistència Municipal per dur a terme l’activitat pròpia de les funcions de secretaria intervenció com a titulars en places exemptes. Aquesta assistència es prestarà a aquells ajuntaments que acreditin que compten amb els serveis d’un auxiliar administratiu i que compten amb l’acord del Ple de l’ajuntament acceptant el compromís de constituir, en el termini màxim de 18 mesos, una agrupació amb altres municipis en la qual s’estableix la plaça de secretari interventor, d’acord amb la legislació vigent.
Sense documents relacionats.
-
Sol·licitud Assistència Municipal
Assistència en Secretaria Intervenció per activitat pròpia de les funcions de secretaria intervenció com a titulars en places exemptes
A partir del 04/11/2015Informació
El tràmit "Sol·licitud Assistència Municipal" és el tràmit de sol·licitud d’assistència jurídica, econòmica i tècnica al Servei d’Assistència Municipal, d’acord amb el catàleg de serveis vigent
Sense documents relacionats.