Ajuntaments i altres ens locals

Assistència en Secretaria Intervenció per activitat pròpia de les funcions de secretaria intervenció com a titulars en places exemptes

  • Estat En termini
  • Tipus d'actuació Assistència als municipis

Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport del personal secretari interventor de l'Àrea de Concertació i Assistència Municipal per dur a terme l’activitat pròpia de les funcions de secretaria intervenció com a titulars en places exemptes. Aquesta assistència es prestarà a aquells ajuntaments que acreditin que compten amb els serveis d’un auxiliar administratiu i que compten amb l’acord del Ple de l’ajuntament acceptant el compromís de constituir, en el termini màxim de 18 mesos, una agrupació amb altres municipis en la qual s’estableix la plaça de secretari interventor, d’acord amb la legislació vigent. 

Municipis de les comarques del Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i el Baix Penedès amb places exemptes de Secretaria Intervenció.
Subjecte a taxa segons l'ordenança fiscal reguladora de les taxes de la Diputació de Tarragona, vigent. 

Sense documents relacionats.

  • Sol·licitud Assistència Municipal

    Assistència en Secretaria Intervenció per activitat pròpia de les funcions de secretaria intervenció com a titulars en places exemptes

    A partir del 04/11/2015
    Informació

    El tràmit "Sol·licitud Assistència Municipal" és el tràmit de sol·licitud d’assistència jurídica, econòmica i tècnica al Servei d’Assistència Municipal, d’acord amb el catàleg de serveis vigent

    Sense documents relacionats.

T'ajudem, contacta amb nosaltres