- Estat
- Tipus d'actuació Assistència als municipis
Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport de la Diputació de Tarragona per a la:
- Creació i/o actualització del registre municipal d’activitats.
- Creació i/o actualització del registre sanitari municipal.
Per al cas concret dels ajuntaments que ja disposen del Registre municipal d’activitats, en format fitxer Excel, elaborat per la Unitat de Suport d’Activitats de la Diputació de Tarragona, el servei inclourà l’abocament de dades i l’assessorament personalitzat en la utilització d'aquesta nova aplicació.
La Diputació de Tarragona publicarà periòdicament el Registre municipal d’activitats al Portal de Dades Obertes de la Diputació.
Les dades que apareixeran seran les referides a la tipologia, el nom comercial i l’emplaçament de les activitats. No es publicaran les dades dels expedients administratius ni les dades protegides per la normativa de dades de caràcter personal.
L’Ajuntament és el responsable de mantenir el Registre actualitzat.
Requisits d'accés a l’assistència:
La petició d'assistència es duu a terme via la nova aplicació del Registre municipal d'activitats econòmiques de la plataforma SITMUN. Això facilita la gestió i generació d'informació geogràfica i aporta valor afegit als registres dels ajuntaments.
Únicament podran tenir accés a l'aplicació les persones de l'ajuntament que gestionin activitats econòmiques del municipi. L'ajuntament haurà de facilitar a la Unitat operativa de Cartografia i Estadística les dades d'aquestes persones en model normalitzat i haurà d'actualitzar les dades quan escaigui.
El personal tècnic de l'Àrea de Concertació i Assistència Municipal haurà de disposar, en temps i forma, de tots els expedients d'activitats a incorporar als registres corresponents.
L'ajuntament haurà d'aprovar la creació i/o actualització del registre i mantenir-lo actualitzat.
Documentació que cal aportar:
Els expedients d'activitats que s'hauran d'incorporar als registres corresponents.
Ajuntaments amb secretaria de classe tercera i fins a 2.000 habitants (amb caràcter preferent aquells de menor població, capacitat econòmica i de gestió).
En cas que l’ajuntament disposi de personal capacitat, el servei consistirà en tutories personalitzades per a que el personal de l’ajuntament pugui crear i/o actualitzar el registre municipal d’activitats o el registre sanitari municipal.
La petició es durà a terme atenent a la planificació indicada. Les assistències suspeses per causes imputables a l'ajuntament es reprendran un cop es faciliti de forma apropiada la informació/documentació requerida, sempre i quan no es perjudiqui la resta d'assistències en curs.
No subjecte a preu públic
Sense documents relacionats.
-
Sol·licitud Assistència Municipal
Assistència en la creació i/o actualització dels registres municipals d'activitats a través de la plataforma SITMUN
A partir del 28/12/2022Informació
El tràmit "Sol·licitud Assistència Municipal" és el tràmit de sol·licitud d’assistència jurídica, econòmica i tècnica al Servei d’Assistència Municipal, d’acord amb el catàleg de serveis vigent
Sense documents relacionats.