L’oficina de Registre General de la Diputació de Tarragona ubicada al Palau de la Diputació (Passeig de Sant Antoni, 100, de Tarragona) tornarà a obrir les seves portes el proper dilluns 1 de juny per oferir atenció presencial a la ciutadania que necessiti presentar documentació. L’atenció presencial es realitzarà sempre amb cita prèvia, que els interessats hauran de sol·licitar via mail o telefònica a partir d’aquest dilluns 25 de maig.
La reserva de cita prèvia s’haurà de realitzar per telèfon al número 977 29 66 17, de 9 a 13.30, o per correu electrònic a l’adreça: registregeneral@dipta.cat. L’horari d’atenció presencial, a partir de l’1 de juny, serà de 9 a 13 hores, en franges individuals de 30 minuts per a garantir, en tot moment, el compliment de les mesures de seguretat derivades de la crisi sanitària provocada per la pandèmia de la COVID-19.
Aquest servei de la Diputació de Tarragona havia aturat la seva activitat presencial amb motiu de l’estat d’alarma provocat pel coronavirus i fins ara, els usuaris que volien adreçar-se al Registre ho podien fer a través del mail o per telèfon.