Tresorer/a de la Diputació de Tarragona reservat a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional, subescala Intervenció-Tresoreria, categoria superior

  • Personal Funcionari
  • Número de convocatòria 45-2024
  • Torn: Lliure
  • Classificació: Personal Funcionari
  • Estat Tancada
  • Aprovació convocatòria

    Sol·licitud i documentació

    • Fi termini d'inscripció: 28.10.2024

     

    Sol·licitud i documentació

    Sol·licitud

    Les persones interessades que vulguin participar en el procés per a la provisió de l’esmentat lloc de treball, hauran de presentar sol·licitud al Registre General o a la Seu electrònica de la Diputació de Tarragona.

    El termini és de 5 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria en el BOE.

     

    Amb la sol·licitud cal acompanyar la següent documentació:

     

    1. Document nacional d’identitat

    2. Documentació acreditativa de pertànyer a la subescala secretaria-intervenció, de l’escala de personal funcionari d’administració local amb habilitació de caràcter nacional

    3. Certificat acreditatiu dels coneixements de llengua catalana (nivell de suficiència C1)

    4. Currículum

    5. Relació de mèrits al·legats
       

    Presentació mèrits

    Durant el termini de la presentació de la sol·licituds, les persones aspirants han de presentar a més a més de la sol·licitud, una relació dels mèrits al·legats i la documentació acreditativa d’aquests.

    Amb la sol·licitud de participació s'haurà d'adjuntar la relació dels mèrits, i la presentació de la documentació acreditativa dels mèrits s’ha de realitzar a través del següent enllaç:

     

    https://aplicacions.dipta.cat/rh-selection/public/tramesa/4588/pin

     

    Per tal de poder presentar els mèrits a través de l’esmentat enllaç, les persones aspirants han de sol·licitar a la Unitat de Provisió en horari de 9 a 14 hores de dilluns a divendres i mitjançant e-mail (provisiorh@diputaciodetarragona.cat), el corresponent PIN d’accés que els serà lliurat per e-mail.