- Modalitat Presencial
- Acreditació Assistència i Aprofitament
- Tipus de formació Curs
- Àmbit: Jurídic
- Codi: C24-089
- Dies: 4, 11, 13 ,18 i 25 de juny de 2024.
- Horari: de 16 a 19 hores.
- Durada: 15
- Places: 25
- Lloc: El Vendrell_Casal Cívic i Comunitari del Departament de Drets Socials de la Generalitat, C/ de l'U d'octubre, 14
Objectius
. Obtenir una visió unitària de la contractació pública en el marc de la legislació aplicable.
. Aprendre els conceptes fonamentals i bàsics de la contractació del sector públic.
. Saber redactar correctament un informe de necessitats o memòria tècnica de l’expedient de contractació.
. Tenir un bon control de l’execució dels contractes i conèixer els supòsits que poden esdevenir en fase d’execució contractual.
Programa
1. Els conceptes generals de la contractació pública.
2. Els tipus de contractes i els procediments d’adjudicació.
3. La preparació de l’expedient de contractació: aspectes pràctics i de gestió administrativa. Especial referència al contingut de l’informe de necessitats i dels plecs de clàusules administratives i tècniques particulars.
4. El contingut de les ofertes dels licitadors i els criteris d’adjudicació dels contractes
5. El responsable del contracte i el control de l’execució dels contractes.
6. Els aspectes vinculats a l’execució dels contractes: modificacions, penalitats, condicions especials d’execució, revisió de preus, pròrrogues.
Destinataris
Personal de l'Administració local de les entitats locals del Baix Penedès, preferentment del Consell Comarcal del Baix Penedès.
Metodologia
Teòric-pràctic amb participació activa de l'alumnat.
Requisits
Sense requisits específics.
RP-F01-06 edi.2