Formació

Curs: Els aspectes més rellevants del procediment administratiu

  • Modalitat Semipresencial
  • Acreditació Assistència i Aprofitament
  • Tipus de formació Curs
  • Àmbit: Activitat Administrativa
  • Codi: C24-027
  • Dies: del 5 de febrer a l'1 d'abril de 2024. Sessions presencials: 16 de febrer, 1, 15 de març.
  • Horari: de 10.00 a 12.00 hores (6 h presencials + 14 h virtuals).
  • Durada: 20
  • Places: 25
  • Lloc: Centre d'Innovació i Formació Boca de la Mina + Aula virtual
Data límit d'inscripcions

Objectius

. Conèixer els aspectes més rellevants de les Lleis 39/2015, 26/2010 i 40/2015 en matèria de procediment administratiu.
· Saber les particularitats del procediment administratiu d'un ens local.
· Entendre els conceptes bàsics del procediment administratiu i la seva aplicació pràctica.

Programa

1. Àmbit objectiu i subjectiu de la Llei 39/2015.
2. Representació, identificació i signatura dels/les interessats/des.
3. Els terminis i els tràmits a l'Administració local.
4. La competència administrativa.
5. L’obligació de resoldre i notificar.
6. Els recursos administratius.
7. La revisió dels actes administratius.

Destinataris

Personal al servei de l’Administració local, sense coneixements sobre la matèria.

Metodologia

El curs es planteja com una combinació entre autoaprenentatge en un entorn virtual i tres sessions presencials.

En l’entorn virtual l'alumnat haurà de visualitzar i respondre preguntes de vídeos, estudiar la documentació, fer qüestionaris i resoldre casos pràctics.

En l’entorn presencial es comentaran dubtes i els resoldran els casos pràctics ja realitzats pel l’alumnat en l’entorn virtual.

Requisits

Es requereix per participar-hi un ordinador, connexió a internet.

RP-F01-06 edi.2