Ajuntaments i altres ens locals

Assistència en l’elaboració o modificació d’instruments de planificació de personal

  • Estat En termini
  • Tipus d'actuació Assistència als municipis

Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport de la Diputació de Tarragona en l’elaboració de proposta dels instruments següents de planificació de personal o de la seva modificació:

 - Plantilla de personal.

 - Oferta pública d’ocupació.

Ajuntaments amb secretaria de classe tercera i població inferior a 5.001 habitants, i Entitats Municipals Descentralitzades.

La petició es durà a terme atenent a la planificació indicada. Les assistències suspeses per causes imputables a l’ens es reprendran un cop es faciliti de forma apropiada la informació/documentació requerida, sempre i quan no es perjudiqui la resta d’assistències en curs.

En cas de concurrència temporal de peticions, s’estarà a l’ordre temporal d’arribada de les peticions, i en el seu cas, es prioritzaran les peticions dels ens locals amb menys recursos.

Subjecte a preu públic segons l'ordenança reguladora dels preus públics de la Diputació de Tarragona, vigent.


La Quantia del preu públic serà la que resulti de la suma del cost intern + cost extern:

1. Cost intern: per hora del servei prestat. S’estableix en funció del tipus de personal que intervingui, amb l’escala següent:

Grup A, subgrup A1.................46,60 euros
Grup A, subgrup A2.................38,75 euros
Secretari-Interventor................43,20 euros
Grup C, subgrup C1.................27,35 euros
Grup C, subgrup C2.................20,00 euros
Grup AP....................................17,85 euros

2. Cost extern (cost real del servei facturat pels adjudicataris, IVA exclòs).

Al preu públic s’aplicaran els coeficients / percentatges de reducció previstos a les Normes reguladores dels preus públics de la Diputació de Tarragona.

A la quantia resultant del preu públic, una vegada aplicats els coeficients/percentatges de reducció anteriors, s’hi ha de repercutir l’impost sobre el valor afegit (IVA), d’acord amb la normativa vigent.



Sense documents relacionats.

  • Sol·licitud Assistència Municipal

    Assistència en l'elaboració o modificació d'instruments de planificació de personal

    A partir del 10/08/2023
    Informació

    El tràmit "Sol·licitud Assistència Municipal" és el tràmit de sol·licitud d’assistència jurídica, econòmica i tècnica al Servei d’Assistència Municipal, d’acord amb el catàleg de serveis vigent

    Sense documents relacionats.

T'ajudem, contacta amb nosaltres