Per assolir els propòsits que ens hem marcat, tant al començament d’any com quan iniciem un projecte, necessitem gestionar correctament el nostre temps. És clau poder-lo administrar d’una manera òptima per poder equilibrar el temps personal, amb tot el que comporta, i el professional.
Si ets una persona emprenedora, empresàries individuals, professionals autònomes o freelance que desitgin tenir els coneixements i eines per poder gestionar el seu temps, apunta't a aquest curs!
A través d’exercicis i dinàmiques, cercarem ser conscients del temps que es dedica a cada àrea, quina importància li donem a cada una d’elles i què és imprescindible, urgent i important. A més, analitzarem i donarem eines per transformar-lo cap on volem. I, finalment, acabarem amb un calendari personalitzat de gestió del temps i es donaran a conèixer eines de project management que ens poden ajudar a gestionar i organitzar millor el temps de què disposem.
![cartell curs](/sites/default/files/styles/img_wide_15ratio/public/2023-01/Difusi%C3%B3_c%C3%A0psula_gesti%C3%B3temps_vertical.png?itok=dEKSLMWb)