Ajuntaments i altres ens locals

Assistència en assessorament sobre l'organització d'arxius municipals

  • Estat En termini
  • Tipus d'actuació Assistència als municipis

Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport de la Diputació de Tarragona en assessorament sobre l’organització dels arxius municipals.

Ens Locals de les comarques del Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i el Baix Penedès següents:

- Ajuntaments de població inferior a 10.000 habitants

- Entitats Municipals Descentralitzades (EMD) de població inferior a 10.000 habitants

- Mancomunitats de Municipis de població inferior a 10.000 habitants

- Consorcis, Empreses Municipals i Entitats Públiques Empresarials, (participació d'ens locals de més del 50%), de municipis de població inferior a 10.000 habitants

- Consells Comarcals

Subjecte a preu públic segons l'ordenança reguladora dels preus públics de la Diputació de Tarragona, vigent.


La Quantia del preu públic serà la que resulti de la suma del cost intern + cost extern:

1. Cost intern: per hora del servei prestat. S’estableix en funció del tipus de personal que intervingui, amb l’escala següent:

Grup A, subgrup A1.................46,60 euros
Grup A, subgrup A2.................38,75 euros
Secretari-Interventor................43,20 euros
Grup C, subgrup C1.................27,35 euros
Grup C, subgrup C2.................20,00 euros
Grup AP....................................17,85 euros

2. Cost extern (cost real del servei facturat pels adjudicataris, IVA exclòs).

Al preu públic s’aplicaran els coeficients / percentatges de reducció previstos a les Normes reguladores dels preus públics de la Diputació de Tarragona.

A la quantia resultant del preu públic, una vegada aplicats els coeficients/percentatges de reducció anteriors, s’hi ha de repercutir l’impost sobre el valor afegit (IVA), d’acord amb la normativa vigent.





Sense documents relacionats.

  • Sol·licitud Assistència Municipal

    Assistència en assessorament sobre l'organització d'arxius municipals

    A partir del 04/11/2015
    Informació

    El tràmit "Sol·licitud Assistència Municipal" és el tràmit de sol·licitud d’assistència jurídica, econòmica i tècnica al Servei d’Assistència Municipal, d’acord amb el catàleg de serveis vigent

    Sense documents relacionats.

T'ajudem, contacta amb nosaltres