Ajuntaments i altres ens locals

Assistència en l’elaboració o modificació de l’organigrama de l’ens local o de la Relació de llocs de treball (RLT)

  • Estat En termini
  • Tipus d'actuació Assistència als municipis

Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport de la Diputació de Tarragona per a l’elaboració d’una proposta d’organigrama de l’ens local o de RLT o de la modificació d’aquests instruments.

En el cas de petició d’una proposta de relació de llocs de treball, l’assistència inclourà:

- L’elaboració de la RLT amb lliurament d’una Memòria que incorpora la proposta de RLT.

- L’assistència i assessorament en la negociació col·lectiva de la RLT, si és d’interès de l’ens local.

- El modelatge per poder aprovar la RLT o la seva modificació i l’assistència i assessorament en la tramitació de l’Expedient, que inclou, també, l’assistència i assessorament en les eventuals al·legacions durant la seva tramitació.

La petició de modificació requerirà que l’instrument a modificar l’hagi elaborat la Diputació de Tarragona.



Ajuntaments amb secretaria de classe tercera i població inferior a 5.001 habitants, i Entitats Municipals Descentralitzades.



Subjecte a preu públic segons l'ordenança reguladora dels preus públics de la Diputació de Tarragona, vigent.


La Quantia del preu públic serà la que resulti de la suma del cost intern + cost extern:

1. Cost intern: per hora del servei prestat. S’estableix en funció del tipus de personal que intervingui, amb l’escala següent:

Grup A, subgrup A1.................46,60 euros
Grup A, subgrup A2.................38,75 euros
Secretari-Interventor................43,20 euros
Grup C, subgrup C1.................27,35 euros
Grup C, subgrup C2.................20,00 euros
Grup AP....................................17,85 euros

2. Cost extern (cost real del servei facturat pels adjudicataris, IVA exclòs).

Al preu públic s’aplicaran els coeficients / percentatges de reducció previstos a les Normes reguladores dels preus públics de la Diputació de Tarragona.

A la quantia resultant del preu públic, una vegada aplicats els coeficients/percentatges de reducció anteriors, s’hi ha de repercutir l’impost sobre el valor afegit (IVA), d’acord amb la normativa vigent.


Sense documents relacionats.

  • Sol·licitud Assistència Municipal

    Assistència en l’elaboració o modificació de l’organigrama de l’ens local o de la Relació de llocs de treball (RLT

    A partir del 04/11/2015
    Informació

    El tràmit "Sol·licitud Assistència Municipal" és el tràmit de sol·licitud d’assistència jurídica, econòmica i tècnica al Servei d’Assistència Municipal, d’acord amb el catàleg de serveis vigent

    Sense documents relacionats.

T'ajudem, contacta amb nosaltres