- Estat
- Tipus d'actuació Assistència als municipis
Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport de la Diputació de Tarragona per exercir les funcions atribuïdes per la normativa al delegat de protecció de dades.
Requisits d'accés al servei:
- Garantir que el DPD participarà en el moment oportú i de manera adequada en totes les qüestions relatives a la protecció de dades.
- Que l’ajuntament estigui adequat a la normativa de protecció de dades o haver realitzar una petició per l’adequació
- Designar una persona de contacte
- La inactivitat de l’ajuntament o l’incompliment reiterat de les instruccions de DPD comportarà la resolució de l’assistència i no es podrà tornar a demanat fins que es compleixi la normativa.
Documentació que cal aportar:
-Sol·licitud d'assistència municipal
-Document d’acceptació de les condicions per demanar el servei de DPD
Com es fa la petició:
A través de la seu electrònica de la Diputació de Tarragona, i haurà de ser presentada per:
- Els/Les alcaldes/esses o presidents/tes dels ens locals
Ens Locals de les comarques del Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i el Baix Penedès següents:
- Ajuntaments de classe 3a i fins a 2.000 habitants (amb caràcter preferent aquells de menor capacitat econòmica i de gestió).
Sense documents relacionats.
-
Sol·licitud delegat de protecció de dades
Assistència en delegat de protecció de dades (DPD)
A partir del 19/07/2021Informació
"Sol·licitud delegat de protecció de dades" es el tràmit de sol·licitud d’assistència de delegat de protecció de dades, d’acord amb el catàleg de serveis vigent.
Sense documents relacionats.