- Modalitat Virtual-videoconferència
- Acreditació Assistència i Aprofitament
- Tipus de formació Curs
- Àmbit: Activitat Administrativa
- Codi: C25-045
- Dies: sessions videoclasse: 19 i 26 de febrer; 12 i 19 de març de 2025.
- Horari: de 18 a 19.30 hores (6 h presencials + 26 h virtuals).
- Durada: 32
- Places: 25
- Lloc: Aula virtual + Plataforma Cisco Webex
Objectius
. Conèixer de manera integral el model de gestió documental.
. Disposar de criteris per a la tramitació de documents electrònics.
. Conèixer l'estructura i els valors de l'expedient electrònic.
. Conèixer els aspectes concrets que aporten les lleis 39/2015 i 40/2015 i el Reial decret 203/2021.
. Comprendre les implicacions del Portal de Transparència i el dret d'accés del ciutadà.
Programa
1. El document i l'expedient electrònic.
2. Afectació de les lleis 39 i 40/2015 i del Reial decret 203/2021.
3. La gestió documental.
4. Transparència i dret d'accés.
Destinataris
Personal de l’Administració local dels grups C1 i C2, preferentment que desenvolupi tasques de gestió documental.
Aquesta activitat formativa implica assistir en modalitat videoconferència, en conseqüència, amb la vostra inscripció us comprometeu a disposar d’un espai adequat amb les condicions tècniques apropiades per seguir amb normalitat les sessions.
És incompatible l’assistència a l’acció formativa amb la dedicació a altres tasques.
Metodologia
Teoricopràctica amb diversos treballs a l'aula virtual.
Requisits
Es requereix per participar-hi un ordinador, connexió a internet, càmera web i auriculars.
RP-F01-06 edi.2