La Diputació

Sessió ordinària del Ple de data 28 de juny de 2024 a les 10.00 h

  • Agenda institucional
  • Què: Sessió ordinària del Ple de data 28 de juny de 2024 a les 10.00 h
  • On: Saló de Plens
  • Quan: 28 juny 2024
  • Hora: De 10:00 h a 10:30 h
  • Publicat26/06/2024

SECRETARIA GENERAL

1. Aprovar l'acta de la sessió ordinària celebrada el dia 31 de maig de 2024.
 

CONTROL I FISCALITZACIÓ

2. Donar compte dels decrets de la Presidència del núm. 2521 al núm. 3139 de l'any 2024.
 

3. Donar compte del decret de Presidència núm. 2024-0002678 de 3 de juny de 2024, de ratificació del nomenament d'un membre de la Junta de Govern.
 

4. Donar compte del decret de Presidència núm. 2024-0002679 de 3 de juny de 2024, d'acceptació de cessament de personal eventual de confiança.
 

5. Donar compte del decret de Presidència núm. 2024-0002736 de 5 de juny de 2024, de formalització del canvi d’un dels membres del grup polític PSC-CP als consells rectors dels organismes autònoms BASE-Gestió d’Ingressos i Patronat de Turisme.
 

6. Donar compte del decret de Presidència núm. 2024-0002746 de 6 de juny de 2024, de modificació dels membres del grup polític PSC-CP a les comissions informatives permanents i especials.
 

7. Donar compte del decret de Presidència núm. 2024-0002859 d'11 de juny de 2024, de nomenament de personal eventual de confiança.
 

ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE DESENVOLUPAMENT I GESTIÓ PRESSUPOSTÀRIA
Tresoreria

 

8. Donar compte de l’aprovació de la Memòria de gestió de Tresoreria de la Diputació de Tarragona i els seus organismes autònoms.
 

Gestió de Persones i Talent

9. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral fix adscrit a l’Escola d’Art i Disseny de Tarragona, per desenvolupar una segona activitat com a consultor (professor col·laborador) a la Universitat Oberta de Catalunya durant el primer semestre del curs 2023-2024.
 

10. Resoldre la petició de compatibilitat de personal funcionari de carrera de la unitat d’Aplicacions Informàtiques de l’Àrea d’Innovació i Tecnologia, per desenvolupar una segona activitat com a consultor (professor col·laborador) a la UOC durant el segon semestre del curs acadèmic 2023-2024.
 

11. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal adscrit a la unitat Auditori, Publicacions i Programes Culturals del Servei de Cultura, per desenvolupar una segona activitat, per compte propi, com a músic i tècnic audiovisual.
 

12. Resoldre la petició de compatibilitat de personal laboral temporal contractat a l’Escola i Conservatori de Música de Tarragona per exercir com a Director de l'Orquestra Simfònica de la Universitat Rovira i Virgili.
 

13. Ratificar l’acord de la Mesa General de Negociació de data 5 de juny de 2024 relatiu a què l’establiment dels criteris de baremació de mèrits en els processos selectius de borses de treball ordinàries quedin exempts de l’establert en el “Document relatiu a l’estructura dels processos selectius ordinaris” aprovat per acord de Mesa de data 28 de juny de 2022, i ratificat per acord de Ple de data 29 de juliol de 2022.
 

ASSUMPTES DICTAMINATS PER LA COMISSIÓ INFORMATIVA DE CONCERTACIÓ I ASSISTÈNCIA MUNICIPAL I AL TERRITORI
Infraestructures del Territori

 

14. Aprovar definitivament l’Estudi informatiu de la variant d’Ulldecona, carretera TV-3313 i del seu Estudi d’Impacte Ambiental.
 

15. Aprovar la pròrroga del conveni de col·laboració entre la Diputació de Tarragona i l’Ajuntament de Vila-rodona per a la regulació del trànsit per l’interior del municipi a través de les travesseres de les carreteres TP-2003 i TV-2443 i del carrer Pau Robert i Rabadà.
 

16. Aprovar definitivament el Projecte de condicionament de la carretera T-324 del límit de la comarca de la Terra Alta a la N-420, tram: Benissanet a la N-420, amb un pressupost d’execució per contracta de 2.057.750,95 euros, declarar la urgent ocupació dels béns i drets afectats pel projecte, iniciar l'expedient d'expropiació forçosa i aprovar inicialment la relació de béns i drets afectats.
 

Assistència Secretaria Intervenció en l'Àmbit Jurídic, Econòmic i Formació

 

17. Acceptar l’encàrrec de la gestió informatitzada del padró d’habitants acordat per l'Ajuntament de Gandesa en els termes del conveni que regula aquest encàrrec.
 

ASSUMPTES DEL CONSELL RECTOR DE BASE-GESTIÓ D’INGRESSOS

 

18. Acceptar la delegació de facultats en matèria de recaptació en període voluntari i en període executiu del preu públic per l’assistència a cursos de formació i la taxa per la instal·lació de caixers automàtics en les façanes dels immobles amb accés directe des de la via pública, la recaptació en període voluntari de les taxes per ocupació del domini públic amb parades del mercat municipal i del mercat ambulant i les multes i sancions en la modalitat de sancions administratives, la recaptació en període voluntari i la inspecció de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres i la taxa per llicències urbanístiques, així com la revocació de la delegació de facultats en matèria de recaptació en període voluntari i en període executiu de la taxa de clavegueram de l’Ajuntament de la Ràpita.
 

ASSUMPTES DEL CONSELL RECTOR DEL PATRONAT DE TURISME

 

19. Acceptar la delegació de funcions en l’àmbit del tram local del Fons per al Foment del Turisme aprovada pels ajuntaments de Vila-seca, Cambrils i Salou a favor de la Diputació de Tarragona i aprovar el conveni regulador.
 

20. Aprovar inicialment la modificació dels Estatuts de l'Organisme Autònom Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.
 

PRECS I PREGUNTES