Treballar i Emprendre

Càpsula formativa Coneix l’eina “Customer Journey Map”: fidelitza a la teva clientela, innova i creix!

  • Agenda cultural
  • Què: Càpsula formativa Coneix l’eina “Customer Journey Map”: fidelitza a la teva clientela, innova i creix!
  • On: Centre d’Innovació i Formació Boca de la Mina (Crta. Institut Pere Mata, 56, Reus)
  • Quan: 26 abril 2023
  • Hora: De 09:30 h a 12:45 h
  • Publicat12/04/2023

Vivim en un entorn empresarial canviant i complex on s'ofereixen productes i serveis gairebé idèntics en termes de qualitat i preu. A més a més, la clientela demana més personalització, i una relació amb les empreses més empàtica, àgil i personalitzada. Per tot això, aconseguir l'excel·lència en el servei al client és una estratègia diferencial per a les empreses de nova creació a l'hora de captar i fidelitzar clients.

Posar el nostre focus en la clientela ens permet impulsar les vendes, la millora continua i la sostenibilitat del negoci. Una estratègia d'empresa basada en l'experiència del client, es determina a través del coneixement profund de la persona que hi ha darrere, en la capacitat d'escoltar-la, i en entendre com és la seva vivència integral quan es relaciona amb el nostre negoci.

Objectius:

  • Identificar i visualitzar quin tipus d'experiència estem oferint i com podem optimitzar-la.
  • Descobrir àrees d'oportunitat per tal de millorar la comunicació, les vendes, la tecnologia i l'eficiència dels processos interns.

  • Empatitzar amb la clientela i convertir-nos en la seva primera opció de compra

  • Impulsar la innovació i la millora contínua amb l'ajuda d'una eina pràctica i adaptable a la realitat de cada negoci.

 A qui va dirigit

Persones emprenedores, empresàries individuals, professionals autònomes o freelance que desitgin tenir eines que els permetin analitzar i millorar l’experiència dels seus clients, potencials o reals.

 

 

Més informació i inscripcions