Formació

C25-069 / Curs: Tècniques de PNL

  • Modalitat Semipresencial
  • Acreditació Assistència i Aprofitament
  • Tipus de formació Curs
  • Àmbit: Comunicació, informació i habilitats
  • Codi: C25-069
  • Dies: 31 de març; 7 i 28 d'abril; 5, 12 i 19 de maig de 2025.
  • Horari: de 16.00 h a 20.00 hores (24 h presencials + 7 h virtuals).
  • Durada: 31
  • Places: 25
  • Lloc: Reus. Centre d'Innovació i Formació Boca de la Mina + Aula virtual
Data límit d'inscripcions

Objectius

• Adquirir coneixements bàsics sobre què és la PNL i per a què serveix.
• Observar la realitat professional des de la perspectiva de la PNL
• Prendre consciencia sobre quins son els programes que limiten les decisions del dia a dia.
• Adquirir noves eines per a gestionar la incertesa personal i professional.
• Identificar-se en un dels estils comunicacionals i disposar d’eines per canalitzar la comunicació de manera positiva.
• Enriquir el propi diàleg intern amb paraules, hàbits i decisions proactives.
• Aprendre a gestionar situacions difícils amb col·legues, col·laboradors i caps.
• Conèixer les claus de la comunicació saludable per prevenir conflictes interpersonals.
• Conèixer les 3 estratègies per abordar persones difícils.
• Adquirir eines per una millor gestió emocional davant la situació actual.

Programa

1. Què es la PNL, d’on ve i per a què serveix
. L’Experiència subjectiva.
. Les pressuposicions i bases de la PNL.

2. Rapport i Escolta Activa.
. Comunicació interpersonal.

3. La comunicació assertiva per establir límits positius
. Estratègia lingüística P-DEDA.
. Com gestionar les persones difícils?.

4. Les 6 Àrees essencials
. Estat Actual i Estat Desitjat.
. Disseny d’objectius.
. Ancoratges.

5. Els 3 Arquetips
. Reenaquadrament.
. Integració de Polaritats.
. Submodalitats.

6. Automotivació
. Els valors com a força motriu.
. Jerarquització de valors.
. Els 6 valors universals.
. Nivells neurològics i canvi.

Destinataris

Personal de l' Administració local.

Metodologia

Educar, del llatí Educare, significa extreure el coneixement propi. No només donar informació. Per això, combinarem l’aspecte pedagògic amb un aprenentatge dinàmic, pràctic i participatiu.
Aplicarem una metodologia híbrida de formació entre les classes presencials amb l’Aula Virtual.

Requisits

Es requereix per participar-hi un ordinador i connexió a internet.

RP-F01-06 edi.2

C25-069