Formació

C25-026 / Curs: Conèixer-se a un mateix a través de l'Eneagrama i Perfils de la personalitat. Nivell 1 i 2

  • Modalitat Presencial
  • Acreditació Assistència
  • Tipus de formació Curs
  • Àmbit: Comunicació, informació i habilitats
  • Codi: C25-026
  • Dies: 29 de gener; 6, 20 i 25 de febrer; 3 i 6 de març de 2025.
  • Horari: de 16 a 19.30 hores.
  • Durada: 21
  • Places: 25
  • Lloc: Reus. Centre d'Innovació i Formació Boca de la Mina.
Data límit d'inscripcions

Objectius

. Conèixer l'eina de l’Eneagrama com a manera de detectar els diferents perfils de la personalitat.
. Aprendre a reconèixer, gestionar i generar harmonia en els diferents perfils i caràcters de personalitat de companys i col·laboradors.
. Aprendre a comprendre i acceptar els diferents tipus de comportaments i actituds tant d'un mateix com dels altres.
. Flexibilitzar l'actitud personal pel que fa als altres.
. Desenvolupar l'empatia i l'acceptació dels altres.
. Entendre els diferents subtipus dels perfils de la personalitat.
. Aprendre a abordar a les persones des del seu perfil personal.
. Gestionar conflictes des de l'empatia i el reconeixement del caràcter de cada persona.

Programa

1. Caràcters i personalitat.
2. Els diferents caràcters: perfeccionista, dador, triomfador, individualista, observador, lleial, entusiasta, capdavanter i pacificador.
3. Com abordar, ajudar a equilibrar i relacionar-me amb eficiència amb cada caràcter.
4. Les personalitats emocionals.
5. Les personalitats mentals.
6. Les personalitats viscerals.
7. Virtuts i defectes de cada perfil de la personalitat.
8. Autoconeixement i reconeixement.
9. Estudi dels subtipus de cada perfil.
10. L'instint, conservació.
11. L'instint, relació intima.
12. Línia de connexió amb altres enneatipus (altres personalitats).
13. Les pors bàsiques de cada perfil.

Destinataris

Personal de l'Administració local que estigui interessat en millorar les seves competències i relacions interpersonals.

Metodologia

La proposta es basa en un aprenentatge bàsicament experiencial, dinàmic i lúdic potenciant la reflexió a partir de la vivència.

Requisits

Sense requisits especifics.

RP-F01-06 edi.2