Formació

C25-025 / Curs: Optimització del treball administratiu amb Microsoft 365

  • Modalitat Presencial
  • Acreditació Assistència i Aprofitament
  • Tipus de formació Curs
  • Àmbit: Informàtica i noves tecnologies
  • Codi: C25-025
  • Dies: 2, 10, 23 i 25 d’abril de 2025
  • Horari: de 9 a 13 hores
  • Durada: 16
  • Places: 21
  • Lloc: Tarragona. Pendent de determinar. Pat està buscant una aula per fer el curs.
Data límit d'inscripcions

Objectius

. Optimitzar la gestió digital i fomentar la col·laboració eficient entre equips.
. Aprendre a gestionar correus, calendaris i tasques amb eficàcia mitjançant Outlook i Microsoft ToDo.
. Treballar col·laborativament amb OneDrive i Teams, tot assegurant la seguretat i privacitat de les dades.
. Promoure l’adopció d’eines digitals que millorin la productivitat i simplifiquin els processos administratius en entorns complexos i amb grans volums d’informació.

Programa

1. Outlook Correu:
1.1.Organització del correu.
1.2. Cerca avançada i filtres.
1.3. Gestió de correus no desitjats i spam.

2. Calendari:
2.1. Crear, editar i eliminar cites o reunions.
2.2. Configuració de notificacions i recordatoris.
2.3. Compartir i sincronitzar calendaris.
2.4. Gestió de reunions amb equips: invitacions, respostes i seguiment.

3. Contactes:
3.1. Llistes de distribució.

4. To Do:
4.1. Crear tasques avançades.
4.2. Gestió de tasques.
4.3. Llistes i organització.
4.4. OneDrive en el compartir:
4.4.1. Com compartir fitxers i carpetes amb altres usuaris.
4.4.2. Diferències entre compartir dins de l’organització i amb usuaris externs.
4.4.3. Seguiment de fitxers compartits: veure qui hi té accés i gestionar permisos.
4.4.4. Bones pràctiques per mantenir la seguretat i privacitat.

5. OneDrive en el treball col·laboratiu en temps real:
5.1. Edició conjunta en temps real: Word, Excel.
5.2. Resolució de conflictes d’edició simultània.
5.3. Comentaris i revisions en documents compartits.
5.4. Historial de versions: com recuperar i comparar versions anteriors.
5.5. Integració amb Teams per a col·laboracions més avançades.

6. Teams:
6.1. Xats i missatgeria.
6.2. Reunions i videoconferències.
6.3. Creació i gestió d’equips.

7. Qüestionari amb Forms:
7.1. Exploració de la interfície: panell esquerre, barra d'eines, opcions de disseny.
7.2. Afegir preguntes (tipus de preguntes: opció múltiple, text, classificació, etc.).
7.3. Descripció dels tipus de pregunta (opció múltiple, text, classificació, data, etc.).
7.4. Enviar el formulari.
7.5. Resultats rebuts.

Destinataris

Personal de Serveis Socials preferentment de l'Ajuntament de Tarragona.

Metodologia

Optimitzar la gestió digital i fomentar la col·laboració eficient entre equips.
Promoure l’adopció d’eines digitals que millorin la productivitat i simplifiquin els processos administratius en entorns complexos i amb grans volums d’informació.

Requisits

Sense requisits específics.

RP-F01-06 edi.2

C25-025