- Modalitat Semipresencial
- Acreditació Assistència i Aprofitament
- Tipus de formació Curs
- Àmbit: Activitat Administrativa
- Codi: C25-009
- Dies: del 27 de gener al 28 de febrer de 2025. Sessions presencials: 28 de gener; 4, 11, 18 i 25 de febrer de 2025.
- Horari: Sessions presencials: de 16.30 h a 19.30 hores (15 h presencials + 10 h virtuals).
- Durada: 25
- Places: 25
- Lloc: Reus. Centre d'Innovació i Formació Boca de la Mina + Aula virtual
Objectius
. Aprofundir en la relació per mitjans electrònics dels interessats amb l'Administració pública.
. Conèixer les particularitats dels graus d'invalidesa dels actes administratius.
. Saber les conseqüències de l'incompliment de l'obligació de resoldre.
. Conèixer els mecanismes legals que té l'Administració per a la revisió dels actes administratius.
Programa
1. La interacció per mitjans electrònics de les parts en el procediment administratiu.
2. Nul·litat absoluta, anul·labilitat i irregularitat no invalidant dels actes administratius.
3. L'obligació de resoldre. Silenci administratiu i caducitat.
4. La revisió d'ofici: revisió d'actes nuls, declaració de lesivitat, revocació i rectificació.
5. Els recursos en via administrativa.
Destinataris
Personal de l'Administració local preferiblement A1, A2 o C1 amb responsabilitat en tramitació procedimental.
Metodologia
Les sessions presencials es dediquen a l’anàlisi, explicació i revisió dels continguts d’aprenentatge i al comentari de les activitats proposades. El treball virtual consisteix en l’estudi dels continguts, la realització d’activitats d’avaluació i d’autoavaluació, si escau.
Requisits
Es requereix per participar-hi un ordinador i connexió a internet.
És imprescindible haver realitzat formació en procediment administratiu inicial.
RP-F01-06 edi.2