Formació

C24-150 / Curs: Atenció a la ciutadania i gestió de situacions complexes

  • Modalitat Presencial
  • Acreditació Assistència i Aprofitament
  • Tipus de formació Curs
  • Àmbit: Comunicació, informació i habilitats
  • Codi: C24-150
  • Dies: 4, 13, 20 i 27 de novembre i 4 de desembre de 2024.
  • Horari: de 16.30 a 19.30 hores.
  • Durada: 15
  • Places: 25
  • Lloc: Reus. Centre d'Innovació i Formació Boca de la Mina
Data límit d'inscripcions

Objectius

. Comprendre el concepte de qualitat en l'atenció ciutadana i millorar les habilitats necessàries per donar una atenció al públic de qualitat.
. Desenvolupar habilitats comunicatives per dur a terme comunicacions eficaces i eficients amb la ciutadania.
. Conèixer i posar en pràctica els elements del procés d'atenció a la ciutadania a les diferents situacions que es presenten en l'Administració local.
. Aprendre a manejar diferents tipus de situacions conflictives i a donar la resposta més adequada.
. Conèixer i aplicar els elements de l'atenció telefònica en l'atenció al públic.

Programa

1. Qualitat i atenció al ciutadà.
2. La comunicació interpersonal i l'atenció al públic.
3. El procés d'atenció al ciutadà.
4. Resolució de situacions conflictives.
5. L'atenció telefònica.

Destinataris

Personal de l'Administració local, preferentment que dugui a terme tasques d'atenció a la ciutadania.

Metodologia

Expositiva amb participació molt activa dels participants.

Requisits

Sense requisits específics.

RP-F01-06 edi.2