- Modalitat Presencial
- Acreditació Assistència i Aprofitament
- Tipus de formació Curs
- Àmbit: Ensenyament
- Codi: C24-047
- Dies: 15, 22 i 29 d'abril i 13 i 27 de maig de 2024
- Horari: de 18 a 20 hores
- Durada: 10
- Places: 25
- Lloc: La Sénia. Casa de cultura
Objectius
. Entendre l'avaluació, el com, el què i el per a què avaluem.
. Reflexionar sobre la mateixa pràctica, per avançar, per fer-ho millor, per fer créixer el projecte de llar d’infants i per augmentar la cohesió de l’equip educatiu.
. Conèixer els diferents documents d’avaluació: documents de registre i avaluació.
. Saber com elaborar un model propi d’informe d’avaluació de naturalesa qualitativa.
Programa
1. Com afrontar un nou projecte d'avaluació qualitativa a la llar d'infants.
2. La importància de la realitat singular de cada infant, però també de cada llar d'infants i territori.
3. Quins actors caldria implicar? Quin protagonisme haurien de tenir les famílies? I els infants?
4. Incidència sobre els professionals, l'organització i la gestió de l'escola bressol.
5. Bases per implementar aquest nou model d'avaluació.
6. Seguiment del desenvolupament de l'infant. Observació i documentació:
- Observació constant i sistemàtica.
- Els diferents instruments de registre.
7. Els informes d'avaluació: Finalitat i contingut
Destinataris
Professionals de les escoles bressol de l'Administració local.
Metodologia
Metodologia molt pràctica i participativa
Requisits
Sense requisits específics.
RP-F01-06 edi.2