Formació

Curs: Redacció de documents administratius

  • Modalitat Virtual-videoconferència
  • Acreditació Assistència i Aprofitament
  • Tipus de formació Curs
  • Àmbit: Activitat Administrativa
  • Codi: C23-011
  • Dies: del 29 de maig al 7 de juliol. Sessions de videoclasse: 29 de maig i 20 de juny
  • Horari: de 10.30 a 12 h (20 h virtuals + 3 h videoclasse)
  • Durada: 23
  • Places: 25
  • Lloc: Aula virtual + Plataforma Cisco-Webex
Data límit d'inscripcions

Objectius

. Elaborar documents administratius altament eficaços.
. Reconèixer les esmenes que cal fer en un document per millorar-lo.
. Trobar eines que ajudin a resoldre dubtes.
. Controlar els diferents processos que intervenen en la redacció d’un escrit.

Programa

1. L’elaboració dels diferents documents del curs (oficis -intern i extern-, la carta, el certificat, la diligència i la convocatòria de reunió), d’acord amb els principis d’eficiència i eficàcia comunicatives.
2. Coneixement de les eines per ordenar les idees en la redacció dels documents.
3. Aplicació dels diferents processos que intervenen en la redacció d’un escrit.

Destinataris

Personal de l'administració local que habitualment redacten documents administratius.

Metodologia

Es combinarà el treball en l'aula virtual amb la videoclasse.

Requisits

Cal tenir coneixements previs de llenguatge administratiu o bé haver cursat el Curs de llenguatge administratiu.
També és recomanable tenir un nivell mitjà de coneixements de llengua catalana (nivell C).

RP-F01-06 edi.2