- QUÈ ESTUDIAR A L’ESCOLA D’ART I DISSENY DE REUS?
- CALENDARI ESCOLAR I HORARIS CURS 23/24
- PROVES D’ACCÉS CURS 2025-2026
- PREINSCRIPCIÓ AL CENTRE
- MATRÍCULA AL CENTRE
- DESPLEGAMENT CURRICULAR DELS CICLES
- NORMATIVA
- HORARI DE SECRETARIA
QUÈ ESTUDIAR A L’ESCOLA D’ART I DISSENY DE REUS?
L'oferta formativa de l'Escola d'Art i Disseny de la Diputació a Reus es centra, en part, en els Cicles Formatius de Grau Superior d'Arts Plàstiques i Disseny.
De la família de disseny d'interiors el cicle de Projectes i Direcció d'Obres de Decoració i el cicle d'Arquitectura Efímera; i, de la família de comunicació gràfica i audiovisual, el cicle de Gràfica Audiovisual: Especialitat Infografia 3D i, el cicle d'Animació, Perfil Professional de Videojocs i Entorns Virtuals.
Altrament, s'ofereixen cursos de formació i monogràfics (en funció de la seva durada, no més extensa d'un any). Aquest tipus de formació no reglada es publicita al setembre de cada curs i engloba pintura, història de l'art, programari de disseny, gravat, etc.
Les gestions acadèmiques de l'alumnat i del futur alumnat es duran a terme a través de Cita Prèvia, on es podran concretar: cites amb el cap d'estudis, preinscripcions, matrícules als Cicles i als cursos monogràfics, beques, entre d'altres.
CALENDARI ESCOLAR I HORARIS CURS 2024/25
Calendari escolar curs 2024-2025
Horaris lectius de tots els cicles
GUIA PRÀCTICA PER UTILITZAR LA IMPRESSORA DE LA BIBLIOTECA
PROVES D’ACCÉS CURS 2025/2026
Aquelles persones que no reuneixen tots els requisits que marca la Generalitat de Catalunya per accedir directament als cicles formatius de grau superior d'arts plàstiques i disseny han de superar unes proves d'accés que convoca l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Reus entre altres centres.
DESCRIPCIÓ I OBJECTIUS
La prova específica d'accés als cicles formatius d'arts plàstiques i disseny, tant a cicles de grau mitjà com superior, s'adreça a les persones que reuneixen els requisits d'accés a aquests ensenyaments legalment establerts. Aquesta prova té com a objectiu demostrar les aptituds i els coneixements artístics necessaris per cursar amb aprofitament els ensenyaments professionals d'arts plàstiques i disseny als quals s'opta.
• La prova d'accés als cicles formatius d'arts plàstiques i disseny de grau mitjà i de grau superior s'adreça a qui no disposa dels requisits acadèmics per accedir als ensenyaments i consta de dues parts: la part general anomenada part comuna i la part específica.
• La part comuna de la prova d'accés de grau superior té com a objectiu que l'aspirant acrediti la seva maduresa en relació amb els objectius del batxillerat.
• La part específica, tant de la prova d'accés a grau mitjà com a grau superior, té com a objectiu demostrar les aptituds i els coneixements artístics necessaris per cursar amb aprofitament els ensenyaments professionals d'arts plàstiques i disseny per a qui no disposa dels requisits acadèmics.
CONVOCATÒRIA DE LES PROVES
• Cal que els aspirants es presentin 30 minuts abans de l'inici.
-
CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA (PART COMUNA I ESPECÍFICA)
• Inscripció: a partir de les 9.00 h del 17 al 30 de març de 2025 a les 23.59 h.
• Part comuna:comença a les 16.00 hores del 21 de maig de 2025. El temps de realització d'aquesta prova és de 4 hores i es desenvolupa en 2 blocs temporals, de 2 hores de durada cadascun, amb un descans de 30 minuts. El primer bloc correspon als exercicis de llengua estrangera (anglès, francès o alemany) i de llengua castellana i el segon bloc als exercicis de llengua catalana i d'història o matemàtiques.
A l'inici de cada bloc, l'aspirant disposa de totes les proves que ha de fer i que ha de lliurar al final del bloc corresponent.
• Part específica: comença a les 16.00 hores del 22 de maig de 2025. El temps de realització és de 3 hores en un únic bloc temporal.
• Qualificacions provisionals: a partir del 10 de juny de 2025
• Qualificacions definitives: a partir del 17 de juny de 2025
-
CONVOCATÒRIA D'INCIDÈNCIES (PART COMUNA I ESPECÍFICA)
• Les persones admeses que no hagin pogut presentar-se a les proves en la convocatòria ordinària per causes de força major alienes a la seva voluntat, i acreditin documentalment aquesta circumstància, poden presentar-se a la convocatòria d'incidències en els centres que es determinin.
• És necessari que la persona inscrita presenti una sol·licitud al centre triat en el moment de la inscripció no més tard de les 12.00 hores del 21 de maig de 2025 per a les proves d'accés a grau superior. La comissió avaluadora corresponent resol la sol·licitud, i la relació de persones aspirants admeses i excloses es publica a la pàgina web del Departament d'Educació i Formació Professional, amb indicació dels centres on han d'anar, no més tard del dia 23 de maig de 2025 per a les proves d'accés a grau superior.
• L'aspirant fa arribar el seu expedient original a la comissió avaluadora del centre on està admès o admesa.
• A partir d'aquest moment, la persona inscrita passa a estar adscrita a tots els efectes a la comissió avaluadora d'incidències.
• Els exàmens corresponents a la convocatòria d'incidències es realitzen els dies: 29 de maig de 2025, part comuna de la prova a les 9.30 hores i part específica a les 16.00 hores.
• Els aspirants s'han de presentar al centre 30 minuts abans de l'inici.
-----
• Publicació de resultats de la convocatòria ordinària i d'incidències: La qualificació es publicarà a la pàgina web del Departament d'Educació i Formació Professional i es pot consultar utilitzant el número d'idenfificació personal (DNI, NIE o passaport) i el codi de sol·licitud que consta al resguard de la inscripció.
• Qualificacions provisionals: a partir del 10 de juny de 2025
• Qualificacions definitives: a partir del 17 de juny de 2025
-
CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA JUNY (NOMÉS PART ESPECÍFICA)
• Inscripció: a partir de les 9.00 h del 23 al 30 de maig de 2025.
• Publicació provisional de persones admeses o excloses: el 4 de juny de 2025.
• Període de presenatció de documentació addicional per a l'admissió: del 5 al 18 de juny de 2025, ambdós inclosos i dins l'horari d'atenció al públic del centre.
• Publicació de la llista definitiva de persones admeses o excloses: el 19 de juny de 2025.
• Data de la prova específica: comença a les 9:30 hores del 26 de juny de 2025. El temps de realització és de 3 hores en un únic bloc temporal. Cal arribar 30 minuts abans.
• Qualificacions provisionals: a partir del 27 de juny de 2025.
• Termini per presentar reclamacions: de l'1 al 3 de juliol de 2025, ambdós inclosos i dins l'horari d'atenció al públic del centre.
• Qualificacions definitives: a partir del 7 de juliol.
-
CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA SETEMBRE (NOMÉS PART ESPECÍFICA)
• Inscripció: a partir de les 9.00 h de l'1 al 5 de setembre de 2025.
• Publicació provisional de persones admeses o excloses: el 10 de setembre de 2025.
• Període de presenatció de documentació addicional per a l'admissió: del 12 al 24 de setembre de 2025, ambdós inclosos i dins l'horari d'atenció al públic del centre.
• Sol·licitud de recursos o mesures addicionals per necessitats específiques derivades de discapacitats: fins el 5 de setembre de 2025
• Sol·licitud d'exempcions: fins al 26 de juny de 2025
• Publicació de la llista definitiva de persones admeses o excloses: el 25 de setembre de 2025
-
• Data de la prova específica: comença a les 9:30 hores del 26 de setembre de 2025. El temps de realització és de 3 hores en un únic bloc temporal. Cal arribar 30 minuts abans.
-
• Qualificacions provisionals: a partir del 3 d'octubre de 2025.
-
• Termini per presentar reclamacions: durant els 3 dies hàbils posteriors a la data de publicació dels resultats provisionals
-
• Qualificacions definitives: a partir del 9 d'octubre.
• La sol·licitud es presenta en el registre telemàtic, mitjançant l'aplicació informàtica disponible a la pàgina web del Departament d'Educació (apartat de Proves d'accés). La persona interessada pot acreditar la presentació de la sol·licitud amb el resguard de la inscripció en les proves, que pot obtenir en el moment de la inscripció i que també rep a l'adreça de correu electrònic que fa constar en el formulari.
• Documentació i material que s'ha de portar en el moment de fer la prova:
a) Original del document d'identificació personal (DNI, NIE o passaport), vigent, amb què l'aspirant s'ha inscrit, per permetre a la comissió avaluadora comprovar-ne la identitat;
b) si escau, certificació de superació del curs de preparació per a l'accés als cicles de grau mitjà o als cicles de grau superior o certificació de superació de la formació per a la prova d'accés;
c) si escau, notificació dels recursos addicionals concedits per a persones aspirants amb necessitats específiques derivades de discapacitats;
d) si escau, material específic autoritzat previst per a la realització de la prova d'accés, que s'hagi fet públic al tauler d'anuncis del centre a partir del 14 de març de 2025.
Reclamació i recursos
a) L'aspirant té dret a sol·licitar aclariments respecte de les qualificacions obtingudes així com a presentar reclamació contra la qualificació provisional. La reclamació s'ha d'adreçar al/la president/a de la comissió avaluadora, mitjançant un escrit presentat al centre on s'hagi examinat, en el termini dels 3 dies hàbils següents a comptar a partir de l'endemà de la publicació i d'acord amb l'horari d'atenció al públic del centre on s'hagi examinat. La comissió avaluadora resol les reclamacions amb la publicació de les qualificacions definitives.
b) Contra les qualificacions definitives, les persones interessades poden interposar recurs d'alçada davant la directora general d'Atenció a la Família i Comunitat Educativa, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, d'acord amb el que disposen l'article 76 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, i els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El recurs s'ha de presentar al centre on l'aspirant s'ha examinat. El/la secretari/ària de la comissió avaluadora o en el seu defecte, el/la del centre, acusarà rebut del recurs.
El centre l'enviarà als serveis territorials corresponents o al Consorci d'Educació de Barcelona, juntament amb una còpia de l'expedient de l'aspirant, i la Inspecció d'Educació n'emetrà l'informe corresponent. Aquest informe analitzarà les al·legacions presentades, així com els aspectes procedimentals que s'han seguit en el tractament de la primera reclamació i farà la proposta que correspongui. Posteriorment la Inspecció trametrà la documentació a la Direcció General d'Atenció a la Família i Comunitat Educativa per a la seva resolució.
REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS
-
Poden realitzar la part específica de la prova les persones que tenen un títol de batxiller o de tècnic o tècnica de Formació Professional, o un títol declarat equivalent, a efectes d'accés a aquests ensenyaments d'arts plàstiques i disseny.
-
També poden realitzar la part específica de la prova les persones que, tot i no tenir cap dels títols o acreditacions esmentats a l'apartat anterior, superin la part comuna de la prova. En aquest cas, per inscriure's en aquesta convocatòria és necessari tenir 19 anys o complir-los dins l'any natural d'execució de la prova.
-
No han de realitzar la prova específica les persones que tinguin algun dels títols o acreditacions següents:
1. Tècnic/a o tècnic o tècnica superior d'Arts Plàstiques i Disseny d'una família professional relacionada amb els ensenyaments que es vulgui cursar, o d'un títol declarat equivalent.
2. Títol de batxiller, modalitat d'arts o de batxillerat artístic experimental.
3. Títol de batxiller d'altres modalitats si s'han cursat 3 matèries de la via d'arts plàstiques de la modalitat d'arts
4. Títol superior d'arts plàstiques o títol superior de disseny, en les seves diferents especialitats o títols declarats equivalents.
5. Títol de tècnic/a de formació professional d'una família equivalent a una d'arts plàstiques i disseny a efectes de la prova d'accés. En el cas de PIDOD: Edificació i obra civil i en el cas de Gràfica Audiovisual Especialitat Infografia 3D: Arts gràfiques: imatge i so.
6. Títol superior de conservació i restauració de béns culturals, en les seves diferents especialitats.
7. Llicenciatura en belles arts
8. Arquitectura
9. Enginyeria tècnica en disseny industrial.
10. Resolució d'exempció reconeguda per la Direcció General de Formació Professional
-
Persones amb requisit d'accés pendent de titulació.
1. Les persones que estiguin cursant l'últim curs d'algun dels títols que donen accés als cicles formatius d'arts plàstiques i disseny i encara no disposin de les qualificacions corresponents, es poden inscriure a la prova específica i presentar-s'hi. Posteriorment, durant el procés de matrícula al centre, han d'acreditar la possessió de la titulació acadèmica.
2. Persones que volen millorar les seves qualificacions en la prova d'accés.
3. Les persones que hagin superat amb anterioritat la prova d'accés poden tornar-s'hi a inscriure, sempre i quan no hagin assolit algun dels altres requisits d'accés directe. Així mateix, poden optar per recuperar la qualificació d'una de les parts de la prova.
4. Si l'aspirant no vol que se li recuperi la nota obtinguda en qualsevol de les dues parts de què consta la prova, ha de manifestar la seva renúncia mitjançant un escrit adreçat al centre en què realitzarà la prova.
PROCEDIMENT D'INSCRIPCIÓ I PAGAMENT
-
El termini d'inscripció a les proves de la convocatòria ordinària de grau mitjà i superior és a partir de les 9.00 h del 17 al 30 de març de 2025 a les 23.59 h.
-
Els aspirants amb requisits es poden inscriure a la convocatòria ordinària solament de la part específica. Si l'aspirant s'inscriu a la part comuna i a la part específica, el centre seleccionat per dur a terme les dues parts ha de ser el mateix.
-
Únicament està subjecte a l'abonament de la taxa corresponent la inscripció a la part comuna de la prova d'accés per a les persones que no reuneixen els requisits acadèmics.
-
L'últim dia de pagament de la taxa és el 31 de març de 2025, abans de les 22.00 h.
-
La manca de pagament dins del termini, el pagament incomplet, o el pagament realitzat en una entitat bancària diferent a la indicada, és motiu d'exclusió. Així mateix, la no presentació de la documentació acreditativa de l'exempció o bonificació de la taxa, quan escaigui, també comporta l'exclusió de les proves, per manca de documentació.
-
No s'acceptaran sol·licituds de canvi de centre examinador.
PUBLICACIÓ DE LES LLISTES DE PERSONES ADMESES I EXCLOSES
-
Els aspirants han de comprovar l'estat de la seva inscripció, la correcció de les seves dades i l'estat del pagament de les taxes a les llistes provisional i definitiva de persones inscrites. Aquesta informació es pot consultar a la pàgina web del Departament d'Educació i Formació Professional, utilitzant el numero de document d'identificació personal (DNI, NIE o passaport) i el codi de sol·licitud que consta al resguard de la inscripció.
-
La llista provisional de persones admeses i excloses, amb indicació del motiu d'exclusió i les possibles exempcions atorgades, es pot consultar a partir dels dies: 23 d'abril de 2025 per a la convocatòria ordinària.
-
Durant deu dies hàbils a comptar a partir de l'endemà de la publicació, els aspirants poden aportar la documentació complementària prevista a l'apartat 6 d'aquest annex.
-
La llista definitiva de persones admeses i excloses, amb la indicació del motiu d'exclusió i de les possibles exempcions atorgades, es pot consultar a partir del dia: 19 de maig de 2025
-
Contra la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses, les persones interessades poden interposar recurs d'alçada davant la Direcció General d'Atenció a la Família i Comunitat Educativa, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, d'acord amb el que disposen l'article 76 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, i els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
DOCUMENTACIÓ
-
Durant els deu dies hàbils següents a la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses, els aspirants poden presentar la documentació complementària necessària al centre on realitzaran les proves, dins el seu horari d'atenció al públic:
• només en el cas de resultar excloses per no haver-se validat la informació al·legada, hauran de presentar una fotocòpia del document d'identificació personal (DNI, NIE o passaport) amb què es van inscriure a les proves, als efectes de comprovació del compliment dels requisits de participació;
• si escau, document justificatiu de la bonificació o l'exempció de pagament de la taxa, en el cas que no s'hagi pogut validar en el moment de fer la inscripció;
• si escau, resolució que atorga l'exempció parcial de la prova;
• si escau, sol·licitud d'exempció
• si la informació sobre les exempcions no és correcta, la documentació necessària per acreditar-les.
• En cas que els aspirants no acreditin els requisits de participació i del dret a la bonificació o exempció de la taxa al centre examinador dins del termini establert per fer-ho, quedaran exclosos de la convocatòria.
-
En el moment de la presentació de la documentació, l'aspirant pot sol·licitar que la comissió avaluadora modifiqui les dades amb què s'ha inscrit telemàticament si hi ha algun error o desitja fer un canvi en les opcions triades, respectant en tot cas el que estableix la Resolució.
ASPIRANTS AMB NECESSITATS ESPECÍFIQUES
-
Els aspirants amb necessitats específiques derivades de discapacitats físiques, psíquiques o sensorials o altres trastorns greus, que tinguin el reconeixement oficial de la situació de discapacitat, poden sol·licitar els recursos addicionals necessaris per desenvolupar la prova mitjançant la sol·licitud d'inscripció a les proves, d'acord amb el que estableix l'apartat 6 de l'annex 1.La documentació justificativa s'ha de presentar entre el 18 de març i el 9 d'abril de 2025, ambdós inclosos.
COMISSIONS AVALUADORES
-
Les comissions avaluadores es constitueixen en els centres designats per realitzar les proves, d'acord amb criteris de racionalització, capacitat i nombre de persones inscrites. La directora general d'Atenció a la Família i Comunitat Educativa nomena els membres de les comissions, a proposta de les direccions dels centres.
-
La relació de membres de cada comissió es publica no més tard del dia de publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de la Generalitat de Catalunya (http://tauler.gencat.cat).
-
A cada centre es poden constituir un màxim de dues comissions avaluadores (una per cada nivell i període de realització de proves, si escau), formades pels càrrecs/perfils següents: el president, el secretari i fins a 17 vocals, per a les de grau superior, en funció del nombre de persones aspirants que hagi d'atendre la comissió i de les matèries a avaluar.
CONTINGUT I ESTRUCTURA DE LA PROVA
- La prova s'estructura en dues parts:
- La part comuna comprèn les matèries de llengua catalana, llengua castellana, llengua estrangera (anglès, francès o alemany) i una quarta a escollir entre història i matemàtiques. En el cas d'haver-se examinat de matemàtiques, la superació d'aquesta part de la prova també dona accés a cicles de formació professional.
- El contingut de la part específica fa referència a les matèries de modalitat del Batxillerat d'Arts, relacionats amb els blocs següents: fonaments de l'art i del disseny, la cultura audiovisual i els seus mitjans, els sistemes de representació tècnica i les tècniques d'expressió bidimensional i tridimensional.
-
Consta d'un exercici a escollir entre tres opcions:
• Comunicació i disseny
• Expressió artística
• Art i tecnologia
QUALIFICACIONS
-
La comissió avaluadora valora les qualificacions obtingudes als diferents exercicis de manera global.
-
Els exercicis es valoren de 0 a 10 punts i es qualifiquen, de forma independent, la part comuna i la part específica.
-
En cas que un aspirant estigui exempt d'una o més matèries, la qualificació es calcula sobre 10 punts i es modifiquen proporcionalment les ponderacions sense tenir en compte la/les matèria/es exemptes. Si l'exempció és d'una part de la prova, la qualificació de l'altra part esdevé la qualificació global de la prova.
-
Les qualificacions s'expressen amb dos decimals i s'arrodoneix a la mateixa centèsima, per defecte fins a 4 mil·lèsimes, i per excés a partir de 5 mil·lèsimes a la centèsima superior.
-
La qualificació de la part comuna de grau superior és la mitjana aritmètica de les qualificacions de les matèries que la formen.
-
La qualificació de la part específica és la qualificació de la proposta d'execució gràfico-plàstica o de la proposta de projecte realitzada.
-
Qualificació global: Per calcular la qualificació global de la prova, tant de grau mitjà com superior, es fa la mitjana aritmètica de les qualificacions de la part comuna i l'específica. Si l'aspirant s'ha inscrit només a la part específica, la qualificació d'aquesta part és la qualificació global. Els aspirants que no obtinguin una qualificació mínima de 4 a cadascuna de les parts es declaren no aptes i en cap cas a la qualificació global de la prova se n'hi pot sumar cap altra.
-
Qualificació total: Quan la qualificació global de la prova sigui igual o superior a 4 se li pot sumar, si escau, un percentatge de la qualificació obtinguda en la formació per a la prova d'accés (apartat 10.6.1 d'aquest annex). En aquest cas la qualificació es multiplica pel coeficient 0,20 i s'afegeix a la qualificació obtinguda en la prova d'accés.
-
La qualificació de la formació per a la prova del nivell corresponent (mitjà o superior), únicament es té en compte si es compleixen totes les condicions següents:
EXEMPCIONS
-
Per sol·licitar exempcions de la prova d'accés cal utilitzar el model corresponent disponible a la pàgina web del Departament d'Educació i Formació Professional, i aportar els documents justificatius corresponents. La presentació als exàmens comporta automàticament la renúncia, en aquesta convocatòria, a l'exempció concedida.
-
Exempció de la matèria de competència en llengua catalana per al grau mitjà o de llengua catalana per al grau superior.
• Els aspirants que poden acreditar que, en la data de realització de la prova, farà menys de dos anys que resideixen a Catalunya i que amb anterioritat no han cursat la matèria de llengua catalana poden sol·licitar l'exempció d'aquesta matèria amb el formulari de sol·licitud que trobaran a l'apartat de proves d'accés de la pàgina web del Departament.
•Documents justificatius:
a) Certificat històric d'empadronament individual (sense necessitat de fer constar les persones que conviuen o convivien amb la persona interessada); i
b) si escau, certificat d'escolaritat dels estudis cursats, indicant el lloc on s'han cursat les assignatures.
- Presentació: al registre telemàtic, mitjançant l'aplicació informàtica disponible a la pàgina web del Departament d'Educació i Formació Professional (apartat de Proves d'accés)
- Termini de presentació de la documentació: del 17 al 31 de març de 2025
-
Exempcions de la prova d'accés als cicles de grau superior.
• Exempció de la part comuna. Tenen dret a l'exempció de la part comuna:
a) Les persones que hagin superat el curs de preparació per a la incorporació als cicles formatius de grau superior. En aquest cas, no cal presentar cap sol·licitud expressa d'exempció.
b) Qui hagi superat les proves d'accés a la universitat per a majors de 25 o de 45 anys, o que han accedit a la universitat perquè han acreditat experiència laboral o professional, i tenen, com a mínim, 40 anys d'edat. En aquest cas, no cal presentar cap sol·licitud expressa d'exempció.
-
Exempcions de la part específica: La poden sol·licitar les persones que es trobin en qualsevol de les situacions següents:
a) Tenir experiència laboral, relacionada directament amb el cicle a què es vol accedir, a jornada completa (o el temps proporcional en cas de jornada a temps parcial reconeguda oficialment): d'un any o més amb una categoria professional igual o superior a la que correspon el cicle formatiu del grau en què s'hagi inscrit (en general, oficial de primera o de segona); o de tres anys o més si la categoria reconeguda oficialment (grup de cotització) és inferior.
• Documents justificatius:
1) informe de vida laboral, original, expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social o la mutualitat laboral, o Full de serveis o certificat de l'administració corresponent; i
2) certificat de l'empresa o de l'entitat legalment constituïda, que detalli les tasques o activitats realitzades i el temps de dedicació.
- Presentació: al registre telemàtic, mitjançant l'aplicació informàtica disponible a la pàgina web del Departament d'Educació i Formació Professional (apartat de Proves d'accés). Termini de presentació de la documentació: fins al 16 de març de 2025 (convocatòria ordinària), 30 d'abril de 2025 (convocatòria extraordinària) o 26 de juny de 2025 (convocatòries de setembre).
-
b) Disposar d'una titulació universitària homologada o pròpia, sempre que s'hagin cursat un mínim de 18 crèdits relacionats directament amb els continguts procedimentals del cicle al qual es vol accedir.
- Document justificatiu: expedient acadèmic.Presentació: al registre telemàtic, mitjançant l'aplicació informàtica disponible a la pàgina web del Departament d'Educació i Formació Professional (apartat de Proves d'accés). Termini de presentació de la documentació: fins al 16 de març de 2025 (convocatòria ordinària), 30 d'abril de 2025 (convocatòria extraordinària) o 26 de juny de 2025 (convocatòries de setembre).
-
Exempció parcial
• Exempció de la part comuna. Tenen dret a l'exempció de la part comuna:
a) Les persones que hagin superat el curs de preparació per a la incorporació als cicles formatius de grau superior. En aquest cas, no cal presentar cap sol·licitud expressa d'exempció.
b) Qui hagi superat les proves d'accés a la universitat per a majors de 25 o de 45 anys, o que han accedit a la universitat perquè han acreditat experiència laboral o professional, i tenen, com a mínim, 40 anys d'edat. En,aquest cas, no cal presentar cap sol·licitud expressa d'exempció.
PREINSCRIPCIÓ AL CENTRE (PENDENTS DE DATES CURS 2025/26)
- DEL 24 AL 30 DE MAIG DE 2024 PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
- DEL 24 AL 31 DE MAIG DE 2024: PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ
- 26 DE JUNY DE 2024: LLISTA DE SOL·LICITUDS AMB LA PUNTUACIÓ PROVISIONAL
- DEL 26 DE JUNY AL. 2 DE JULIOL DE 2024: PRESENTACIÓ DE RECLAMACIONS
- 5 DE JULIOL DE 2024: LLISTA DE SOL·LICITUDS AMB PUNTUACIÓ UN COP RESOLTES LES RECLAMACIONS
- 9 DE JULIOL DE 2024: LLISTA ORDENADA
- 17 DE JULIOL DE 2024: OFERTA FINAL DE PLACES
- 17 DE JULIOL DE 2024: LLISTA D'ALUMNES ADMESOS I LLISTA D'ESPERA
MATRÍCULA AL CENTRE (PENDENTS DE DATES CURS 2025/26)
- DEL 17 AL 23 DE JULIOL DE 2024
DESPLEGAMENT CURRICULAR DELS CICLES
DESPLEGAMENT CURRICULAR de tots els CFGS (NOUS CURRÍCULUMS)
DESPLEGAMNT CURRICULAR (CURRÍCULUMS ANTICS)
NORMATIVA
Consulta les diferents normatives del centre, de PFC i de FCT.
HORARI DE SECRETARIA
DE L’1 DE SETEMBRE AL 30 DE JUNY
De dilluns a divendres de 9 h a 14 h
Dimecres de 15 h a 18 h
JULIOL
De dilluns a divendres de 9 h a 14 h
AGOST
TANCAT