Presentació
El màrqueting digital ha esdevingut una eina imprescindible per als emprenedors i les empreses petites i mitjanes. Els clients estan cada dia més avesats a internet. Busquen informació, comparen productes, compren i/o reserven online... Tenint tot això en compte, quina imatge pot donar una empresa que no té presència online? O no la té ben treballada? Avui en dia, qui confia en una marca que no treballa el mitjà online? Per tot això és fonamental desenvolupar estratègies orientades al món digital i aprofitar al màxim els avantatges del màrqueting digital.
En aquestes seccions, explicarem recursos i tècniques de màrqueting digital que ens ajudaran a posicionar i donar valor a la nostra marca: branding, pla de màrqueting digital, estratègies d’atracció, posicionament (SEO), analítica web i eines Google. Posarem al vostre abast casos pràctics i aplicarem tècniques als casos reals dels assistents.
> Objectius
- Conèixer els aspectes principals del branding
- Aprendre recursos per a crear estratègies de comunicació efectives
- Saber crear un pla de màrqueting
- Conèixer el SEO per millorar la presència de la nostra marca als cercadors
- Aprendre la importància de comunicar i el màrqueting de continguts
- Saber analitzar dades analítiques
- Aprendre a utilitzar adequadament les eines de Google per a posicionar i analitzar
> A qui va dirigit
Emprenedors, empresaris i gerents del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre que volen formar-se per aplicar i desenvolupar, en la seva pròpia empresa, recursos i tècniques de màrqueting digital per posicionar i donar valor a la seva marca.
> PROGRAMA
La formació consta de 3 sessions de 4 hores.
SESSIÓ 1 D’ABRIL
Part 1: Branding marca
- Introducció
- Què és el branding
- Per a què serveix una marca
- Com gestionar una marca
- Com aplicar el branding al negoci
- Eines de branding
- Exemples de branding
Part 2: L’estratègia en el pla de màrqueting
- Diferències entre màrqueting i màrqueting digital
- Què és un pla de màrqueting
- Com fer un pla de màrqueting
- Com definir objectius
- Disseny d’estratègies
- Exemples de plans de màrqueting
SESSIÓ 3 D’ABRIL: Com posicionar-nos (SEO)
- Què és el SEO
- Com funciona el SEO
- Com avaluar una web
- Optimització interna
- Com mesurar resultats
- Com crear continguts optimitzats pel SEO
- La importància dels continguts
- INBOUND màrqueting
- Branding + SEO: la fórmula màgica
SESSIÓ 8 D’ABRIL: Analítica i eines Google
- Conceptes bàsics d’analítica digital
- Google Analytics
- Mètriques bàsiques de Google Analytics
- Segmentació de dades de Google Analytics
- Google Adwords
- Altres eines: Wordpress / Mailchimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / Linkedin
> Ubicació i dates
Centre de Formació Integral de Reus (Boca de la Mina, 35-37, Edifici annex a l’EOI de Reus)
Dies: 1, 3 i 8 d’abril de 2019 – Horari: de 16 a 20 hores
Com arribar-hi amb Google Maps: https://goo.gl/maps/jMRT9SYASyK2
> Inscripcions
Les inscripcions per a aquest curs ja estan tancades en arribar al límit de les places disponibles.