Presentació

Les teories de màrqueting han avançat molt en els últims anys i el plantejament d’obtenir beneficis ràpids està caient en l’oblit. Actualment les empreses aposten per establir una bona relació amb el client, per escoltar les necessitats del públic objectiu i per fidelitzar la clientela que ens farà aconseguir més ingressos a llarg termini.


Aquí és on prenen protagonisme les xarxes socials. Es consoliden com espais de diàleg amb el públic de l’empresa, són eines per generar conversa, per explicar els avantatges de l’empresa per al client i per escoltar el que aquest ens proposa.


A la llarga, les xarxes socials es converteixen en la nostra arma més potent, i per això és imprescindible saber usar-les, saber donar una bona presència i explicar correctament allò que al nostre públic li interessa. Confiar en el poder i la importància de les xarxes socials.

> Objectius

En aquest curs us explicarem la importància de les xarxes socials, i com poden ajudar a fer créixer els vostres negocis, a interactuar amb el públic, i el que és més important, a obtenir més clients i més vendes.

Amb el curs, els participants aconseguireu:

  • Desenvolupar i gestionar la vostra marca personal a través de les xarxes socials.
  • Millorar la vostra visibilitat professional i fer créixer els contactes a través de Linkedin.
  • Crear una bona estratègia de comunicació per atreure l’atenció de nous usuaris. 

> A qui va dirigit

Emprenedors, empresaris i gerents del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre que volen formar-se per aplicar i desenvolupar la seva pròpia estratègia de comunicació a través de les xarxes socials. 

> PROGRAMA

La formació consta de 3 sessions de 4 hores. 

SESSIÓ 1: Personal Branding 

  • Què és el Personal Branding?
  • L’arquitectura d’una marca personal:
    • Personalitat i característiques
    • La imatge: nom, logotip, eslògan, imatge gràfica i imatge personal
  • Filosofia de Marca: cultura i valors
    • Coherència i guia d'estil
  • Posicionament Personal i Professional

SESSIÓ 2: Estratègia de comunicació

  • Creació d'una estratègia de comunicació
    • Plataformes de difusió
    • Humanitzar la Marca
    • El Storytelling: la narració del nostre relat personal
    • Comunicació activa vs. Comunicació passiva
  • Xarxes Socials:
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Xarxes socials on tenir presència de marca
    • Estratègia de continguts
    • El Storytelling: la narració del nostre relat personal
    • La personalitat, el to i el llenguatge de la marca
    • Campanya de Social Ads (anuncis socials a les xarxes socials)
    • Campanya de captació d’usuaris

SESSIÓ 3: LinkedIn

  • Diferenciació entre tipus de perfils: personals, corporatius i grups.
  • Continguts:
    • Publicació de continguts a LinkedIn.
    • Publicació d’articles de LinkedIn.
  • Perfil personal:
    • Posicionament d’un perfil de LinkedIn a Google (SEO).
    • Adequació d’un perfil personal a les últimes actualitzacions.
    • Com destacar sobre els altres usuaris?
    • Com realitzar una bona estratègia de captació d’usuaris?
  • Corporatius:
    • Creació de continguts corporatius.
    • Penetració en els grups de conversa.
    • Cerca dels grups de conversa més importants a LinkedIn.
  • Avançat:
    • Pulse.
    • Cerca de feina o clients a través de Linkedin.
    • Learning.

> Ubicació i dates

Aules de Formació de la Diputació de Tarragona (C. Carles Riba, 6 baixos – Tarragona)
Dies: 26 de setembre, 1 i 3 d’octubre de 2018 / Horari: de 16.00 a 20.00 h.

> Inscripcions

Ja pots incriure’t clicant AQUÍ!