> Presentació
El canvi d’hàbits en les compres dels consumidors és una realitat que ha vingut per quedar-se. Les compres online estan creixent a xifres de dos dígits anualment, i és una tendència que ha comportat una acceleració de la digitalització de negocis i projectes.
Aquest fet comporta que augmentin les visites a les pàgines web i la necessitat de quantificar les interaccions dels nostres usuaris digitals.
Establint les mètriques adequades, podrem definir objectius de millora que ens permetin adaptar la nostra proposta de valor a les necessitats que aquests visitants ens tracen en visitar la nostra web.
Tot això, amb l’objectiu d’aconseguir un major rati de conversió de visitants de la nostra pàgina web a clients potencials o clients finals.
> Objectius
Donar a conèixer els fonaments bàsics de l’analítica web i com s’utilitza aquesta eina gratuïta proporcionada per Google, per recollir el feedback de la nostra pàgina web, interpretar els informes i aconseguir una major conversió de visitants de la nostra web a clients finals.
> A qui va dirigit
Persones propietàries de negocis, empresàries i emprenedores que disposin d’una pàgina web i que estiguin interessades a millorar la seva conversió visitants/clients o validar la seva proposta de valor digital.
> Programa
Webinar de 3 hores amb els següents continguts:
MÈTRIQUES WEB:
- Mètrica web: què és i per a què serveix
- Indicadors principals
- Taxes de conversió
INTRODUCCIÓ GOOGLE ANALYTICS:
- Què és Google Analytics i conceptes bàsics principals
- Tracking de dades i Global Site Tags
- Configuració inicial de la compte i visió general
INFORMES:
- Audiència i adquisició
- Comportament i conversions
- Què són els Esdeveniments i Objectius
- Exemples d'Informes útils pel teu e-commerce
NOVETATS DE GA4:
- Diferències entre Google Analytics actual (Universal Analytics) i Google Analytics 4
- Visió General del panel d’analítica GA4
> Docència
Esther Acedo, docent en Màrqueting Digital i Growth Màrqueting, posicionament SEO/SEM, Intel·ligència Artificial aplicada al Màrqueting Digital i Consultora de projectes eCommerce i transformació digital.
> Metodologia
Aquesta formació combina la teoria amb la pràctica: teoria bàsica i exemples pràctics.
> Tipus de formació
Virtual. A través de la plataforma Cisco Webex.
> Data
> Inscripcions
Les inscripcions a aquesta formació estan tancades. Si desitgeu rebre un correu per estar informats de noves formacions només cal que ompliu aquest formulari demanant-ho.
Per a més informació podeu enviar un correu a ocupacioiemprenedoria@dipta.cat o bé trucar al 977.296.691.