> Presentació

El món digital ha desenvolupat models i eines capaces d'agilitzar i automatitzar processos per arribar a molts més clients en menys temps i amb capacitat de donar millors respostes als usuaris. Aquesta càpsula formativa et permetrà descobrir una nova forma de gestionar el teu negoci i el teu màrqueting digital a través del màrqueting d'automatització. Concretament, et presentarem quines eines pots utilitzar per:

  • Configurar campanyes d'e-mails automàtics personalitzats per client, captació de leads segons tipus de sector, seguiment automàtic als visitants, enviament de contingut descarregable, generar respostes automàtiques a través de bots, implementar el remarketing als visitants de la vostra web, entre d'altres.
  • Augmentar la productivitat a través del màrqueting d'automatització i poder gestionar més en menys temps.

> Objectius

  • Conèixer què és el màrqueting d’automatització, els seus beneficis, tècniques i terminologies relacionades.
  • Identificar possibles experiències de client i crear valor al cicle de vida dels teus clients, gràcies a la implementació d’eines de màrqueting automàtic digital.
  • Identificar possibles experiències de client i crear valor al cicle de vida dels teus clients, gràcies a la implementació d’eines de màrqueting automàtic digital.
  • Descobrir les diferents tipologies d’eines de màrqueting automàtic disponibles per aplicar estratègies de captació i retenció en màrqueting digital.

> A qui va dirigit

Persones emprenedores, propietàries de negocis i empresàries que estiguin interessades en implantar processos de Màrqueting d’automatització, o bé que ho hagin fet i necessitin conèixer millor les eines de què poden disposar.

> Programa

Càpsula formativa presencial de 3 hores amb els següents continguts:

1. QUÈ ÉS EL MÀRQUETING D’AUTOMATITZACIÓ?

  • Definició i beneficis
  • Conceptes, tècniques i terminologies relacionades
  • Les “tags” en automatització
  • El paper del remarketing

2. EINES D’AUTOMATITZACIÓ DEL MÀRQUETING DIGITAL:

  • Tipologies bàsiques i aplicabilitat
  • Eines CRM més importants i funcionalitats disponibles
  • Altres eines de conversió

3. E-MAIL MÀRQUETING AUTOMATITZAT:

  • Definició de workflow i exemples
  • Lead Nurturing i Lead Scoring automatitzats
  • Cas pràctic

4. EMBUTS O FUNNELS DE CONVERSIÓ DIGITALS:

  • Definició i usos principals
  • Recursos i eines necessàries per convertir
  • Exemples de tipus de funnels o embuts automatitzats: captació de leads, venda de productes, up-selling.
  • Idees d’embuts per a e-commerces, restaurants, hotels i/o establiments minoristes.

> Docència

Esther Acedo, docent en Màrqueting Digital i Growth Màrqueting, posicionament SEO/SEM, Intel·ligència Artificial aplicada al Màrqueting Digital i Consultora de projectes eCommerce i transformació digital.

> Metodologia

Aquesta formació combina la teoria amb la pràctica: teoria bàsica i exemples pràctics.

> Dates i ubicació

Dia: Dimarts, 31 de maig de 2022.
Horari: de 9.30h a 12.45h (inclosa una pausa de 15 minuts a mig matí).
Lloc: Centre d’Innovació i Formació Boca de la Mina de la Diputació a Reus (Carretera Institut Pere Mata, 56, Reus).
 
 

> Inscripcions

Les inscripcions a aquesta formació estan tancadesSi desitgeu rebre un correu per estar informats de noves formacions només cal que ompliu aquest formulari demanant-ho.

Per a més informació podeu enviar un correu a ocupacioiemprenedoria@dipta.cat o bé trucar al 977.296.691.