> Presentació
El món digital ha desenvolupat models i eines capaces d'agilitzar i automatitzar processos per arribar a molts més clients en menys temps i amb capacitat de donar millors respostes als usuaris. Aquesta càpsula formativa et permetrà descobrir una nova forma de gestionar el teu negoci i el teu màrqueting digital a través del màrqueting d'automatització. Concretament, et presentarem quines eines pots utilitzar per:
- Configurar campanyes d'e-mails automàtics personalitzats per client, captació de leads segons tipus de sector, seguiment automàtic als visitants, enviament de contingut descarregable, generar respostes automàtiques a través de bots, implementar el remarketing als visitants de la vostra web, entre d'altres.
- Augmentar la productivitat a través del màrqueting d'automatització i poder gestionar més en menys temps.
> Objectius
- Conèixer què és el màrqueting d’automatització, els seus beneficis, tècniques i terminologies relacionades.
- Identificar possibles experiències de client i crear valor al cicle de vida dels teus clients, gràcies a la implementació d’eines de màrqueting automàtic digital.
- Identificar possibles experiències de client i crear valor al cicle de vida dels teus clients, gràcies a la implementació d’eines de màrqueting automàtic digital.
- Descobrir les diferents tipologies d’eines de màrqueting automàtic disponibles per aplicar estratègies de captació i retenció en màrqueting digital.
> A qui va dirigit
Persones emprenedores, propietàries de negocis i empresàries que estiguin interessades en implantar processos de Màrqueting d’automatització, o bé que ho hagin fet i necessitin conèixer millor les eines de què poden disposar.
> Programa
Càpsula formativa presencial de 3 hores amb els següents continguts:
1. QUÈ ÉS EL MÀRQUETING D’AUTOMATITZACIÓ?
- Definició i beneficis
- Conceptes, tècniques i terminologies relacionades
- Les “tags” en automatització
- El paper del remarketing
2. EINES D’AUTOMATITZACIÓ DEL MÀRQUETING DIGITAL:
- Tipologies bàsiques i aplicabilitat
- Eines CRM més importants i funcionalitats disponibles
- Altres eines de conversió
3. E-MAIL MÀRQUETING AUTOMATITZAT:
- Definició de workflow i exemples
- Lead Nurturing i Lead Scoring automatitzats
- Cas pràctic
4. EMBUTS O FUNNELS DE CONVERSIÓ DIGITALS:
- Definició i usos principals
- Recursos i eines necessàries per convertir
- Exemples de tipus de funnels o embuts automatitzats: captació de leads, venda de productes, up-selling.
- Idees d’embuts per a e-commerces, restaurants, hotels i/o establiments minoristes.
> Docència
Esther Acedo, docent en Màrqueting Digital i Growth Màrqueting, posicionament SEO/SEM, Intel·ligència Artificial aplicada al Màrqueting Digital i Consultora de projectes eCommerce i transformació digital.
> Metodologia
Aquesta formació combina la teoria amb la pràctica: teoria bàsica i exemples pràctics.
> Dates i ubicació
> Inscripcions
Les inscripcions a aquesta formació estan tancades. Si desitgeu rebre un correu per estar informats de noves formacions només cal que ompliu aquest formulari demanant-ho.
Per a més informació podeu enviar un correu a ocupacioiemprenedoria@dipta.cat o bé trucar al 977.296.691.