> Presentació
Per assolir els propòsits que ens hem marcat, tant al començament d’any com quan iniciem un projecte, necessitem gestionar correctament el nostre temps. És clau poder-lo administrar d’una manera òptima per poder equilibrar el temps personal, amb tot el que comporta, i el professional.
A través d’exercicis i dinàmiques, cercarem ser conscients del temps que es dedica a cada àrea, quina importància li donem a cada una d’elles i què és imprescindible, urgent i important. A més, analitzarem i donarem eines per transformar-lo cap on volem. I, finalment, acabarem amb un calendari personalitzat de gestió del temps i es donaran a conèixer eines de project management que ens poden ajudar a gestionar i organitzar millor el temps de què disposem.
Organitza’t i inscriu-t’hi!
> Objectius
- Posar consciència i quantificar el temps que destinem tant a temes professionals com a temes personals.
- Reflexionar sobre les expectatives que tenim en relació a allò que volem fer i el temps disponible.
- Diferenciar entre el que és urgent, important, imprescindible i el que podem delegar o no.
- Conèixer eines i propostes de gestió de projectes que puguin contribuir a millorar l’equilibri.
- Crear un calendari personalitzat amb un repartiment del temps més equilibrat.
- Realitzar un pla d’acció individual per posar en pràctica, d’acord amb la nova planificació del temps.
> A qui va dirigit
Persones emprenedores, empresàries individuals, professionals autònomes o freelance que desitgin tenir els coneixements i eines per poder gestionar el seu temps.
> Programa
El taller de està pensat per seguir aquests tres blocs:
1. D’on partim?
- Dinàmica reflexiva per prendre consciència a què dediquem el temps.
- Creació d’un calendari actual on es diferenciaran blocs o àrees, entre elles, la part personal i professional.
- Reflexió sobre com ens sentim i vivim en aquest calendari actual.
2. On volem anar?
- Activitat de projecció de l’equilibri del temps desitjat.
- Dinàmica reflexiva sobre:
- Epectatives vs realitat
- necessitats vs obligacions
3. Què ens falta per arribar-hi? Pla d’acció.
- Dinàmica per detectar obstacles i oportunitats. Cerca de possibles solucions.
- Compartim eines de gestió de projectes que poden ajudar a millorar la gestió del temps i l'eficiència en el nostre dia a dia.
- Creació del nou calendari “realista” i pla d’acció.
- Creació d’un compromís individual.
> Docència
Anna Buira Cerón, coach executiva i d’equips, especialista en comunicació i gestió de projectes.
> Metodologia
Aquesta formació combina la teoria bàsica amb exemples pràctics.
> Dia i ubicació
> Inscripcions
Podeu preinscriure-us a aquesta formació gratuïta clicant AQUÍ! Si desitgeu rebre un correu per estar informats de noves formacions només cal que ompliu aquest formulari demanant-ho.
Per a més informació podeu enviar un correu a ocupacioiemprenedoria@dipta.cat o bé trucar al 977.296.691.