Vés al contingut

Tastet de disseny amb vi: com plantejar-se crear una gràfica per a una etiqueta de vi

Inspirar-se amb un tastet de vi i agafar motivació per entendre un procés de creació d’un disseny determinat a partir d’una sèrie de preguntes que ens farem a la sessió per plantejar-se un camí, un sentit que serveixi tant per al creador com per al

públic al que vol comercialitzar aquest vi.

Dirigit a públic en general, especialment professionals del món vitivinícola.

  • Docent:
  • Dies: 11 de juny
    (taller + tast de vi)
  • Horari: De 10:30 a 13:30 h
  • Preu: 12 €
  • Modalitat: Presencial
  • Tipus de formació: Curs
  • Durada: 3 h
  • Places: 15
  • Lloc: Sala de les Corts Catalanes (Claustre de Sant Francesc)

Objectius:

Viure un procés de creació d’un disseny determinat a partir d’un concepte inicial de marca, no és només arribar al disseny final, sino, experimentar el procés de creació d’una marca amb un significat i un sentit que serveixi tant per al creador com

per al públic al que vol comercialitzar aquest vi.

Programació:

- Plantejament de marca per l’etiqueta i tempesta d’idees.

- Donar cos a la idea d’etiqueta. Dirigir el disseny cap a una línia determinada.  Ús de color, formats, estil d’etiqueta: actual o tradicional. Ús de tipografia /il·lustració /abstracció. Diferents aplicacions.

- Presentació i posada en comú de propostes. Presentació de propostes d’etiquetes en un format imprès per posar en comú tota la classe i poder debatre les diferents possibilitats de cada proposta.