Vés al contingut
Activitat

Classes magistrals de clarinet

amb Francesc Navarro
Activitat
Classes magistrals de clarinet
amb Francesc Navarro
  • 6/02/2025 - 7/02/2025
  • Hora: 15:30 h - 19:00 h
On: Aula 11
  • Activitats 25

Dijous 6 i divendres 7 de febrer

Adreçat a l'alumnat de clarinet de grau professional

 

Dijous 6:

Horari: 
15.30 a 17.30 h GP4          

 

Divendres 7:

Horari: 

Francesc Navarro comença els estudis de clarinet al Conservatori Professional de Música de Manresa amb el professor Joan Plaja. Més tard rep classes dels clarinetistes Yehuda Gilad, Michel Arrignon, Joan Enric LLuna i Anthony Pay entre d’altres i realitza estudis superiors amb Michel Letiec.

 

Ha guanyat els Premis d'Honor de grau professional al Conservatori de Música de Manresa, de grau superior al Conservatori Superior de Música de Barcelona i Primer Premi de clarinet per unanimitat al Conservatoire Nacional de Nice. Ha estat membre de la JOSC (Jove orquestra Simfònica de Catalunya) i clarinet solista de L´Orquesta do Norte de Portugal. Ha col·laborat amb diferents formacions orquestrals com l´Orquestra Nacional d´Andorra, The English Chamber Players, Orquesta Sinfónica de Castilla y León, Orquestra Simfonica del Gran Teatre del Liceu, Orquestra Simfònica Europea, entre d´altres. També en  agrupacions de cambra com Solistes de la Porta Ferrada, Solistes de Santa Maria la Major, Trio Berg, Trio de Canyes de l´OBC i Quintet de vent de l´OBC.  És membre fundador del Quartet de Clarinets a4, organitzadors des de  l´any 2000 del Curs Internacional de Clarinet de Prades.

Actualment és professor a l´OBC (Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya) i professor de clarinet i música de cambra al Conservatori Superior de Música del Liceu.