> Presentació

Vols millorar les teves presentacions en públic? T’agradaria sentir-te més còmode i connectar realment amb l’audiència? L’impacte que deixes en els altres és la teva targeta de presentació!

En aquest curs pràctic es treballaran les eines i recursos bàsics que necessitem per a parlar en públic amb confiança i autenticitat.

Si ets emprenedor o emprenedora t’ajudarem a preparar el teu pitch perquè sigui d’alt impacte! No deixis que se t’escapi cap oportunitat! Et cal despertar l’interès de l’altre ja sigui un client potencial, un inversor o algú que et podria passar un contacte important.

> Objectius

El taller es divideix en dos mòduls de continguts diferents:

En el primer mòdul aprendràs com planificar les presentacions tenint en compte els objectius i els destinataris, així com la millor manera de seleccionar i estructurar adequadament els continguts i de dissenyar els materials de forma atractiva i eficaç.

En el segon mòdul perfeccionaràs les teves habilitats comunicatives, tot detectant els punts de millora, per tal d’exposar de forma convincent una idea en només 60 segons. Així mateix, et prepararem per respondre amb èxit possibles preguntes que et pugui plantejar l’audiència.

> A qui va dirigit

Persones emprenedores, empresàries i gerents del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre que volen formar-se per aplicar i desenvolupar, en la seva pròpia empresa, recursos i tècniques de màrqueting digital per posicionar i donar valor a la seva marca.

> El mètode

El taller serà eminentment pràctic i s’enregistraran les intervencions i presentacions dels participants, per tal de visionar-les després conjuntament i afavorir així un diàleg constructiu basat en l’autoanàlisi i la reflexió col·lectiva.

> PROGRAMA

La formació consta de 3 sessions de 4 hores. 

Mòdul 1: Presentacions eficaces, comunicació estratègica – 29 de maig

  • Introducció
    • La comunicació com a procés i conceptes bàsics per comunicar amb eficàcia
    • Conceptes bàsics per a comunicar amb eficàcia
  • L’Art de presentar
    • Estratègia: Abans de parlar en públic cal pensar en privat
      • Comprèn les necessitats de l’audiència
      • Inspira l’acció de l’audiència: estratègia i objectius
      • Elabora el missatge que vengui la teva idea
    • Estructura: Selecciona i ordena les teves idees
      • Selecciona les teves idees, tot combinant raó i emoció
      • Ordena les teves idees de forma persuasiva
    • Disseny: Comunica visualment

Mòdul 2: Parlar en públic – 4 i 6 de juny

Durant aquestes dues sessions les persones emprenedores participants faran les presentacions dels seus projectes emprenedors, que rebran un feedback personalitzat per part d’un consultor/coach amb l’objectiu de millorar.

  • Introducció
    • La percepció selectiva
    • El poder de les històries
  • La comunicació persuasiva
    • Comunicació persuasiva
  • L’estructura dels discursos
    • El llenguatge
    • Elevator Pitch
    • Obertures i tancaments
  • Exposició
    • La por escènica i com vèncer-la
    • Llenguatge no verbal, llenguatge paraverbal i llenguatge corporal

> Ubicació i dates

Centre de Formació Integral de Reus (Boca de la Mina, 35-37, Edifici annex a l’EOI de Reus)
Dies: 29 de maig, 4 i 6 de juny de 2019 – Horari: de 16 a 20 hores

Com arribar-hi amb Google Maps: https://goo.gl/maps/jMRT9SYASyK2

> Inscripcions

Les inscripcions per a aquest esdeveniment ja estan tancades en arribar al límit de les places disponibles.