> Presentació

Després de l'èxit rotund de la primera edició, el programa DONA Talent torna amb més força que mai! Aquesta segona edició aposta per consolidar una comunitat de dones emprenedores i professionals del nostre territori, amb l'objectiu de fomentar la col·laboració, el creixement personal i professional i l'intercanvi d'experiències.

DONA Talent és un programa formatiu, de dinamització de la xarxa de treball col·laborativa i d’assessorament per a projectes emprenedors liderats per dones. La nostra missió és oferir un espai segur i inspirador on les participants puguin desenvolupar habilitats, compartir coneixements i establir connexions valuoses.

A més, impulsarem l'eina de la mentoria per tal de promoure la implicació activa de dones referents de diversos àmbits. Aquest espai de trobada permetrà compartir trajectòries d'èxit i donar visibilitat als projectes liderats per dones emprenedores.

> Com s’estructura el programa?

El programa es divideix en quatre grans àmbits que cobreixen totes les necessitats d'una emprenedora:

1) Formació

Virtual i física, sent teòrica-pràctica organitzada en tres blocs fonamentals:

  • Estratègia de Comunicació i Màrqueting
    • Com arribar a la clientela de manera efectiva?
    • Estratègies per vendre serveis i productes amb èxit.
    • Casos pràctics per aplicar els coneixements adquirits.
  • Innovació i Intel·ligència Artificial en el Context Emprenedor
    • Descobrim les principals eines d’IA generativa que poden impulsar el teu projecte.
    • Què és la innovació? Com introduir-la en la proposta de valor?
    • Models innovadors adaptats a diferents activitats.
  • Viabilitat i Sostenibilitat Econòmica
    • És viable el meu projecte en termes econòmics?
    • Com planificar l'economia d'un projecte emprenedor?
    • Anàlisi d'inversions, despeses, ingressos i obligacions tributàries.
2) Dinamització i connexions

Trobades presencials amb una metodologia pràctica, vivencial i participativa. Un espai per treballar tant a nivell personal com col·lectiu, fomentant el desenvolupament professional en un ambient enriquidor. Establint relacions de col·laboració per impulsar futures propostes i promoure la co-creació de noves iniciatives.

3) Assessorament personalitzat​

Un acompanyament individualitzat per a cada participant, centrat en el seu projecte emprenedor, amb l’objectiu de resoldre dubtes i oferir suport en els àmbits formatius i pràctics.

4) Mentories

Formació específica per a dones que vulguin exercir com a mentores. Les mentores seran referents amb experiència que acompanyaran altres emprenedores, compartint coneixements i guiant-les en el seu procés de creixement.

 

Més de 50 hores de programa distribuïdes en 16 sessions, 9 de les quals seran presencials.

> Objectius

  • Capacitar en diversos àmbits a les emprenedores per reforçar i enfortir el seu projecte.
  • Assessorar els projectes emprenedors que estiguin en fase inicial per reforçar-los i, així, potenciar l’activitat a la nostra demarcació.
  • Generar sinergies entre projectes emprenedors que comportin un enriquiment mutu i pel territori.
  • Facilitar i visibilitzar les emprenedores i les seves potencialitats.
  • Crear un banc de dones referents en diferents àmbits que puguin acompanyar a dones que inicien la seva emprenedoria.
  • Fomentar la xarxa de treball col·laborativa de projectes liderats per dones del Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i el Baix Penedès.

> Per què participar-hi?

Dona Talent és molt més que una formació: és una comunitat viva i dinàmica que aposta per la sororitat, el treball en xarxa i la visibilització del talent femení. Uneix-te a aquesta experiència única i impulsa el teu projecte amb el suport d'altres dones emprenedores que ja han viscut el mateix procés.

2a edició

Inscripcions obertes

2a edició

Programa complet

> Calendari i cotingut

Divendres, 4 d’abril de 2025

Sessió d’obertura i formativa: “Activa el Propòsit”, càrrec d’Alba Lázaro.

Dilluns, 7 d’abril de 2025

Sessió formativa: “Màrqueting i comunicació. Estratègia de marca”, a càrrec d’Ester Aragonès.

  • Horari: de 10 a 12.30 h
  • Format: en línia

Dijous, 10 d’abril de 2025

Sessió de dinamització “Activa la Identitat”, a càrrec d’Alba Lázaro.

Dilluns, 14 d’abril de 2025

Sessió formativa: Màrqueting i comunicació. Creativitat de Marca”, a càrrec d’Ester Aragonès.

  • Horari: de 10 a 12.30 h
  • Format: en línia

Dijous, 24 d’abril de 2025

Sessió de dinamització “Activa el Potencial”, a càrrec d’Alba Lázaro.

Dilluns, 28 d’abril de 2025

Sessió formativa: Màrqueting i comunicació. Presència de marca”, a càrrec d’Ester Aragonès.

  • Horari: de 10 a 12.30 h
  • Format: en línia

Dilluns, 5 de maig de 2025

Sessió formativa: Màrqueting i comunicació. Grups de pràctica i dinàmiques d’equip”, a càrrec d’Ester Aragonès.

Dilluns, 12 de maig de 2025

Sessió formativa: “Innovació, model de negoci i intel·ligència artificial (I)", a càrrec d'Àurea Rodríguez.

  • Horari: de 10 a 12.30 h
  • Format: en línia

Dijous, 15 de maig de 2025

Sessió de dinamització “Activa la Veu”, a càrrec d’Alba Lázaro.

Dilluns, 19 de maig de 2025

Sessió formativa: “Innovació, model de negoci i intel·ligència artificial (II)", a càrrec d'Àurea Rodríguez.

  • Horari: de 10 a 12.30 h
  • Format: en línia

Dijous, 22 de maig de 2025

Sessió de dinamització “Activa la Xarxa”, a càrrec d’Alba Lázaro.

Dilluns, 26 de maig de 2025

Sessió formativa: “Innovació, model de negoci i intel·ligència artificial. Grups de pràctica i dinàmiques en equip (III)", a càrrec d'Àurea Rodríguez.

Dilluns, 2 de juny de 2025

Sessió formativa: “Sostenibilitat econòmica i Fiscalitat. Viabilitat econòmica i benestar financer (I)”, a càrrec de Núria Cumeras.

  • Horari: de 10 a 12.30 h
  • Format: en línia

Dijous, 5 de juny de 2025

Sessió de dinamització “Activa l’Acció”, a càrrec d’Alba Lázaro.

Dilluns, 9 de juny de 2025

Sessió formativa: “Sostenibilitat econòmica i Fiscalitat. Salut financera i obligacions fiscals (II)”, a càrrec de Núria Cumeras.

  • Horari: de 10 a 12.30 h
  • Format: en línia

Dijous, 12 de juny de 2025

Sessió formativa: “Sostenibilitat econòmica i Fiscalitat. Grups de pràctica i dinàmiques en equip (III)”, a càrrec de Núria Cumeras.

 

Pots consultar el programa en format PDF fent clic AQUÍ!