> Presentació

El màrqueting digital és el conjunt d’accions o estratègies que es duen a terme a través d’internet i l’àmbit digital per tal que un producte o servei sigui conegut, guanyi en prestigi i finalment sigui un èxit de vendes. Si la teva marca no és visible en el món digital, no és visible. Això ja és una realitat consolidada.

És important tenir en compte que aquest sector canvia a la velocitat de la llum i per tant és imperatiu estar sempre al dia sobre les novetats que sorgeixen constantment. En aquest curs explicarem recursos i tècniques de màrqueting digital que ajudaran a posicionar i donar valor a la teva marca. Actualitza’t, evoluciona i no et quedis enrere!

> Objectius

Els objectius que es pretenen aconseguir al llarg de les 3 sessions del curs són:

  1. Conèixer els aspectes principals del branding i del pla de màrqueting.
  2. Disposar de recursos per a crear estratègies de comunicació efectives.
  3. Conèixer el SEO per millorar la presència de la teva marca als cercadors.
  4. Aprendre la importància de comunicar i del màrqueting de continguts.
  5. Saber interpretar dades analítiques.
  6. Aprendre a utilitzar adequadament les eines per a posicionar i analitzar.

> A qui va dirigit

Els curs està enfocat a persones emprenedores, empresàries i gerents que ja tingueu uns coneixements previs de màrqueting i vulgueu aprofundir i alhora actualitzar-vos amb els recursos i les tècniques de màrqueting digital que permetran posicionar i donar valor a la vostra marca.

> Programa​

La formació consta de tres sessions presencials de 4 hores.

  • Sessió 1:
    • Màrqueting digital
    • Pla de màrqueting digital
    • Noves tendències de màrqueting digital per al 2020
  • Sessió 2:
    • Inbound màrqueting
    • Web o Ecommerce
    • Gestió amb els usuaris
  • Sessió 3:
    • Com posicionar-te: el SEO
    • Eines d’analítica SEO

> Metodologia

Aquest curs consisteix en un taller pràctic en què es combina la teoria amb la pràctica: explicacions verbals i molts exemples pràctics, sobretot veuràs casos reals. Amb aquest sistema de treball no només aconseguiràs millorar els coneixements teòrics en màrqueting, psicologia i comunicació, sinó que aprendràs a potenciar les teves competències i habilitats personals en el món del màrqueting.

> Ubicació i dates

Aules de Formació de la Diputació de Tarragona (C/ Carles Riba, 6 bxs. Vall de l’Arrabassada, Tarragona)

Dies: 26 de febrer, 2 i 4 de març de 2020. Horari: de 16 a 20 hores.

> Inscripcions

Les inscripcions per aquest curs estan tancades. Segueix atent a noves formacions!