> Presentació
Vivim en un entorn empresarial canviant i complex on s'ofereixen productes i serveis gairebé idèntics en termes de qualitat i preu. A més a més, la clientela demana més personalització, i una relació amb les empreses més empàtica, àgil i personalitzada. Per tot això, aconseguir l'excel·lència en el servei al client és una estratègia diferencial per a les empreses de nova creació a l'hora de captar i fidelitzar clients.
Posar el nostre focus en la clientela ens permet impulsar les vendes, la millora continua i la sostenibilitat del negoci. Una estratègia d'empresa basada en l'experiència del client, es determina a través del coneixement profund de la persona que hi ha darrere, en la capacitat d'escoltar-la, i en entendre com és la seva vivència integral quan es relaciona amb el nostre negoci.
En aquesta càpsula descobrirem, entendrem i practicarem amb una eina clau per a la gestió de l'experiència de la clientela. Mirarem a través dels ulls del client i caminarem pel seu mateix camí. Tindrem l'oportunitat de reflexionar, dissenyar i millorar amb l'objectiu d'entregar una experiència única, rendible i que marqui la diferència.
> Objectius
- Identificar i visualitzar quin tipus d'experiència estem oferint i com podem optimitzar-la.
Descobrir àrees d'oportunitat per tal de millorar la comunicació, les vendes, la tecnologia i l'eficiència dels processos interns.
Empatitzar amb la clientela i convertir-nos en la seva primera opció de compra
Impulsar la innovació i la millora contínua amb l'ajuda d'una eina pràctica i adaptable a la realitat de cada negoci.
> A qui va dirigit
Persones emprenedores, empresàries individuals, professionals autònomes o freelance que desitgin tenir eines que els permetin analitzar i millorar l’experiència dels seus clients, potencials o reals.
> Programa
El taller està pensat per seguir aquests tres blocs:
1. Introducció a l’Experiència de Client
- Benvinguda.
- Punt de partida: què volem ser per a la nostra clientela?
- Diferència entre satisfacció i experiència.
- Què és l’Experiència de Client, elements clau i beneficis.
- Moments WOW, dolors i alegries.
2. Disseny del “Customer Journey Map”
- Què és, beneficis i exemples.
- Explicació del procediment i elements clau del seu disseny.
- Activitat individual: cada participant definirà i dissenyarà el “Customer Journey Map” del seu servei/producte.
- Posada en comú del resultat & recollida de feedback.
3. Conclusions i tancament
- Resolució de dubtes.
- Posada en comú dels aprenentatges.
- Tancament i comiat.
> Docència
Cristina José-Lorente: prové de les Terres de l'Ebre i és consultora, formadora, tutora i mentora de la disciplina Customer Experience Management. Amb més de dotze anys d'experiència com a Customer Service Manager, tècnica de Customer Care i Training Lead en empreses privades dels sectors retail, tecnologia, mobilitat, farma, educació i indústria.
> Metodologia
Aquesta formació combina la teoria amb exemples pràctics.
> Dia i ubicació
> Inscripcions
Podeu preinscriure-us a aquesta formació gratuïta clicant AQUÍ! Si desitgeu rebre un correu per estar informats de noves formacions només cal que ompliu aquest formulari demanant-ho.
Per a més informació podeu enviar un correu a ocupacioiemprenedoria@dipta