Vés al contingut

Tecnologia de suport

Tecnologia de suport per a la comunicació i el desenvolupament de l’autonomia personal

portada
Des de la comissió de Tecnologia de Suport treballem per tal que l’alumnat amb dificultats d’accés (paràlisi cerebral, TEA, discapacitats intel·lectuals o altres patologies del desenvolupament neurològic) puguin incorporar la tecnologia al seu procés d’aprenentatge i desenvolupament personal facilitant l’accés a la comunicció i a la participació
 
Treballem conjuntament amb els professionals responsables de les aules, les logopedes i fisioterapeutes.
Amb l’objectiu d’assolir la màxima autonomia personal del nostre alumnat, avaluem i dissenyem, des d’un punt de vista global, un pla d’intervenció específic.
La metodologia que utilitzem es basa en un procés d’avaluació-intervenció continu, que permet valorar a l’alumnat, la seva aula i les activitats que realitza al llarg de la seva jornada, per tal de determinar en cada moment quines són les seves necessitats: en l’àmbit de la comunicació, en l’accés a l’aprenentatge, en l’accés a dispositius electrònics, en la participació del joc i temps de lleure, i per últim en el control de l’entorn.

 

tecnologia1

tecno1