Ajuntaments i altres ens locals

Assistència en l’elaboració o modificació de l’organigrama de l’ens local o de la Relació de llocs de treball (RLT)

  • Estat En termini
  • Tipus d'actuació Assistència als municipis

Amb aquesta assistència, l’ens sol·licitant rep el suport de la Diputació de Tarragona per a l’elaboració d’una proposta d’organigrama de l’ens local o de RLT o de la modificació d’aquests instruments.

En el cas de petició d’una proposta de relació de llocs de treball, l’assistència inclourà:

-        L’elaboració de la RLT amb lliurament d’una Memòria que incorpora la proposta de RLT.

-        L’assistència i assessorament en la negociació col·lectiva de la RLT, si és d’interès de l’ens local.

-        El modelatge per poder aprovar la RLT o la seva modificació i l’assistència i assessorament en la tramitació de l’Expedient, que inclou, també, l’assistència i assessorament en les eventuals al·legacions durant la seva tramitació.

La petició de modificació requerirà que l’instrument a modificar l’hagi elaborat la Diputació de Tarragona.

Ajuntaments amb secretaria de classe tercera i població inferior a 5.001 habitants, i Entitats Municipals Descentralitzades.



Subjecte a preu públic segons l'ordenança reguladora dels preus públics de la Diputació de Tarragona, vigent.

Sense documents relacionats.

  • Sol·licitud Assistència Municipal

    Assistència en l’elaboració o modificació de l’organigrama de l’ens local o de la Relació de llocs de treball (RLT

    A partir del 04/11/2015
    Informació

    El tràmit "Sol·licitud Assistència Municipal" és el tràmit de sol·licitud d’assistència jurídica, econòmica i tècnica al Servei d’Assistència Municipal, d’acord amb el catàleg de serveis vigent

    Sense documents relacionats.

T'ajudem, contacta amb nosaltres