Diputat delegat del Servei d’Assistència Municipal - SAM
Informació
La delegació genèrica de la Presidència comprèn:
- Elevar a la corporació la proposta per assenyalar els objectius estratègics i operatius de la seva àrea de gestió.
- La direcció i l’impuls de l’àrea, sense perjudici de la direcció superior de la Presidència.
- La coordinació superior de l’àrea de gestió assignada.
- La resolució dels assumptes següents:
- Concedir les assistències especialitzades tècniques, jurídiques i altres als ens locals.
- Aprovar la creació de noves línies d’assistència municipal.
- Aprovar els plans de formació i la realització de cursos i jornades de formació.
- Aprovar l’organització d’activitats i la participació en projectes relacionats amb l’àmbit de gestió assignat.
- Concedir els ajuts en matèria de préstecs als ens locals.
- Resoldre les qüestions derivades de les subvencions i ajuts concedits per la Junta de Govern en l’àmbit de gestió assignat (excepte el servei de Medi Ambient, Salut Pública, Territori i Enginyeria Municipal i els corresponents al Pla d'Acció Municipal - PAM), relatives a: acceptació de renúncies, sol·licituds de pròrrogues i declaracions de pèrdua del dret al cobrament.
- Reconèixer les obligacions de pagament de la Corporació corresponents als lliuraments de subvencions i ajuts concedits per la Junta de Govern en l’àmbit de gestió assignat (excepte el servei de Medi Ambient, Salut Pública, Territori i Enginyeria Municipal i els corresponents al Pla d'Acció Municipal - PAM).
- La signatura, per autorització, dels contractes de manteniment corresponents a l’àrea de gestió assignada.
I, amb caràcter general, la gestió de qualsevol assumpte relacionat directament o indirecta amb l’àmbit de gestió assignat.
Diputat delegat
Il·ltre. Sr.Enric Adell i Moragrega